Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 https://www.delish.com/cooking/recipe-ideas/recipes/a51270/best-garlic-butter-shrimp-pasta-recipe/ Jeg bruker å skifte ut hvitvinen med sprite eller 7Up til hverdags og har jeg et glass hakket chilli i kjøleskapet så tilfører jeg to spiseskjeier med det også.
Brunhilde Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Den så god ut, men Sprite eller 7up?! Jeg ville nok byttet vinen (for jeg bruker alltid tørr hvitvin) ut med sitronsaft og litt vann heller enn med søtt skvip som Sprite eller 7Up. Hakket chili, derimot, høyner nok retten, vil jeg tro. 2
Brunhilde Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, Mkigjen said: Veldig mye salt på salte reker De rekene så ut til å være rå, da er de gjerne ikke så salte. 2
Mkigjen Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, Brunhilde said: De rekene så ut til å være rå, da er de gjerne ikke så salte. ok
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #8 Skrevet 1. juli 2018 15 minutter siden, Brunhilde skrev: Den så god ut, men Sprite eller 7up?! Jeg ville nok byttet vinen (for jeg bruker alltid tørr hvitvin) ut med sitronsaft og litt vann heller enn med søtt skvip som Sprite eller 7Up. Hakket chili, derimot, høyner nok retten, vil jeg tro. Man kan godt prøve sitron og vann også. 11 minutter siden, Mkigjen skrev: Veldig mye salt på salte reker De der var rå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå