Gjest jente19aar_ Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 i dag skulle egentlig typen komme til mg. han og jg hadde spleise på 12ringness og skulle drikke han og jeg og kose oss ;) men hva søren!!!! jeg ringte han for 1 og en halv time siden og da skulle han plutselig på fest hos EKSEN!! den bimboen der!!!! hva har han å gjøre på fest hos hun a?? så skal han ik komme til meg før ved 2 tida el no!!! :evil: :evil: :evil: vet det er meg han liker og sånn men allikavel. bare teit
Gjest Ninakanin Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 hvorfor kunne ikke du bli med på festen? og hadde dere en avtale om å feste sammen bare dere to?
Gjest jente19aar_ Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 hvorfor kunne ikke du bli med på festen? og hadde dere en avtale om å feste sammen bare dere to? ja vi to skulle være sammen og drikke og sånn. jeg spurte ikke om å få bli med på festen. han sa at det var mest gutter der så han sa det på en måte indirekte på en måte at jeg ikke skulle bli m. men jeg vil ikke dra til henne allikavel
Gjest Ninakanin Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 Vel, han er ung og dum Menn som er eldre gjør ikke sånne tabber mot damene sine, fordi de lærte i tenårene at sånn gjør man ikke! Og hvis de gjør det, så.. Vel. Du burde iallefall fortelle ham at du syntes det var dårlig gjort å bryte en avtale på den måten, og la deg sitte igjen alene. Uten å fokusere for mye på at han var hos eksen, for det er han sikkert forberedt på at du kommer til å reagere på og har sikkert en haug med argumeter og er kjempe-klar for en krangel.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 ja vi to skulle være sammen og drikke og sånn. jeg spurte ikke om å få bli med på festen. han sa at det var mest gutter der så han sa det på en måte indirekte på en måte at jeg ikke skulle bli m. men jeg vil ikke dra til henne allikavel Mest gutter der? Er han homse eller? Grunnen til at mange lærer når de er unge at dette slipper de ikke unna med, er at noen lærer dem det. De lærer det ikke av seg selv. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Mest gutter der? Er han homse eller? Grunnen til at mange lærer når de er unge at dette slipper de ikke unna med, er at noen lærer dem det. De lærer det ikke av seg selv. :evil: Med om han er homse mener jeg om eksen er gutt altså. Det er jo ikke BARE gutter der ellers....
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #7 Skrevet 4. mars 2005 Kjipt å bryte en avtale sånn. Synes du skal si i fra at du er skuffet over det. Det er dårlig gjort når dere hadde planlagt en kveld sammen. Enig med Nina Kanin om å heller dysse ned at det er denne eksen som har festen. Hev deg over denslags småsjalusi. Det er bare for bimboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå