Gjest Lilleulv Skrevet 4. mars 2005 #1 Del Skrevet 4. mars 2005 Hun har slitt med et kyssesykenlignende virus (tipper CMV??), og skal nå gå VM. Legene sier det er ufarlig... Teite, teite leger! Hvis hun får utmattelsessyndrom nå så ikke kom til meg og grin!!! :evil: :evil: Har gått på den smellen der før selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 4. mars 2005 #2 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er nå ganske sikker på at hun er testet i "det vide og det brede", så det er nok ingen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 4. mars 2005 #3 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er nå ganske sikker på at hun er testet i "det vide og det brede"' date=' så det er nok ingen fare.[/quote'] det var jeg også... jeg er fortsatt syk, 2 år etter! :-? pga at legene sa jeg bare kunne trene og drikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 4. mars 2005 #4 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja, men nå er det nå engang (dessverre) sånn at toppidrettsutøvere nok blir tatt litt ekstra vare på, og testet i det uendelige, sånn i forhold til oss "vanlige". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. mars 2005 #5 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja' date=' men nå er det nå engang (dessverre) sånn at toppidrettsutøvere nok blir tatt litt ekstra vare på, og testet i det uendelige, sånn i forhold til oss "vanlige".[/quote'] Ja, det tror jeg også. Toppidrettsutøvere blir jo erklært syke bare de har litt ekstra snørr i nesa... (Satt på spissen...) Men, uansett, tror nok ikke hun blir sendt ut i løypa om de har de minste bange anelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #6 Del Skrevet 5. mars 2005 Personlig synes jeg ikke det er så rart at de tester litt ekstra på toppidrettsutøvere. De lever tross alt av kroppen sin, og må være 100% friske for at alt skal fungere opptimalt. Er faktisk utrolig lite som skal til før prestasjonsevnen blir betraktelig dårligere... Vi vanlig dødelige kan jo tross alt gjøre jobben vår selv om vi er litt småsyke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 5. mars 2005 #7 Del Skrevet 5. mars 2005 ikke lett ikke lett!! Må si jeg var skikkelig bekymra for hvordan det skulle gå anders aukland! Han har jo slitt med kyssesykelignende virus helt siden i høst. Nå tok han jo medalje i VM.. skikkelig godt gjort, hadde jeg aldri trodd skulle gå bra :-) Noe annet er det med per elofson, han er jo HELT ødelagt, tviler på at han noen gang klarer å komme tilbake. (han hadde mykoplasma i 2002) Veldig vanskleig å vite på forhånd, men det er jo helt tydelig at de rådene han fikk var feil, å regner jo med at han hadde nok proffe folk rundt seg! Har ikke hørt annet enn at Liv Grete Skj. har slitt i hele år, å etter min mening er ikke løsningen på problemet å stille opp i VM.. Men jeg trodde jo akkurat det samme om Anders Auk. å det gikk jo bra. Lurer på om hvordan det hadde vært med meg om jeg også hadde hatt sånne proffe leger rundt meg? Hadde jeg vært frisk? Eller like ill? Tviler på det siste.. UTEN sammenligning forøverig, var blandt de 10-15 beste i Norge i langrenn i 17årsklassen. Gikk renn med infeksjon i kroppen å kolapsa da jeg kom i mål.. Nå beveger jeg meg litt langt utenfor tema gitt Men men, blir litt engasjert da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 6. mars 2005 #8 Del Skrevet 6. mars 2005 Noe annet er det med per elofson, han er jo HELT ødelagt, tviler på at han noen gang klarer å komme tilbake. (han hadde mykoplasma i 2002) Han overtrente seg med mykaplasma i kroppen han.... Da sitter det godt i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 6. mars 2005 #9 Del Skrevet 6. mars 2005 Du det gjør det....!! Trena sjøl et 4 mnd med aktiv mykopl.infeksjon i kroppen... VELDIG synd ingen ba meg om å ta det me ro :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. mars 2005 #10 Del Skrevet 6. mars 2005 Du det gjør det....!! Trena sjøl et 4 mnd med aktiv mykopl.infeksjon i kroppen... VELDIG synd ingen ba meg om å ta det me ro :veldigsur: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #11 Del Skrevet 6. mars 2005 Liv Grete skal vel stå over det ene rennet etter den andre nå utover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 6. mars 2005 #12 Del Skrevet 6. mars 2005 Jepp, ser ut som hun har tatt til fornuft :-) :-) Ikke no mer VM på hu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 6. mars 2005 #13 Del Skrevet 6. mars 2005 Hun skal stå over for å være mer klar til stafetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå