Gå til innhold

ooops...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne 22år

:oops: Har gjort en kjempetabbe!

Jeg tenner på lakk og lær, og bestilte en "singlet" og en stringtruse i svart lakk fra Orion til kjæresten min Trodde han skulle bli rålekker i det.

Han hadde det på seg, og det så bare heeeeeeeelt kjempeTEIT ut!!

Han tror han er skikkelig SEXY i det, og har det på seg både titt og ofte når han har lyst på sex. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg synes det ble skikkelig turn-off, og må skjule latter hver gang jeg ser ham i det.

Jeg får meg ikke til å si noe, for det var jo JEG som bestilte det til ham, og dessuten synes han tydeligvis selv han er skikkelig sexy i det. :hoho:

Kan jo bare ikke si sannheten da!

Hva gjør jeg for å få ham til å slutte å bruke det?? :ler: Jeg dør av latter snart, og sex skal ikke være SÅ morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Ja, snakk om å skyte seg selv i foten! :ler:

Jeg vil råde deg til å kjøpe noe litt mer kledelig til ham, kanskje litt av samme typen klær, men en smule mer moderert..... :wink:

Jeg gjorde det samme til ei jeg fløy med en gang. Kjøpte en skikkelig sexy sykepleieruniform, og den så ekstremt bra ut på modellen, men den passet ikke så bra til litt lavere jenter. Jeg skyndtet meg å kjøpe noe sexy undertøy som jeg viste henne at jeg VIRKELIG tente på, og vips så var uniformen glemt.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin!

Hva har det med høyden å gjøre da?

Det var vel forskjellige størrelser på den uniformen vil jeg tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler: ser han nesten for meg jeg, der han sprader stolt rundt....

men jeg syns du skal fortelle han hvordan du føler..... kanskje ikke akkurat når han har drakten på da :hoho: men si det på en en måte i en annen setting at du ikke ble helt fornøyd slik du trodde....... bruk kvinnelisten din til å gjøre det på en så pen måte som mulig :wink:

Si at dere kan skaffe han noe annet, som han kan være med å ta ut og prøve slik at dere blir fornøyde begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke sørge for at det "forsvinner" på et eller annet vis, da? Det er jo litt utspekulert, men da slipper du ihvertfall å såre ham på noe vis (DETTE er kvinnelist!). En liten truse kan jo fort bli borte, og selvsagt har du i mellomtiden funnet en bedre erstatning som han faktisk kler. Prøvde dette selv en gang kjæresten fikk det for seg at han var fin med (hold deg fast!) leopardtanga. Det var imidertid ikke så lett å skjule hva jeg syntes om den, så jeg har vel aldri gått helt fri for mistanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he...

Ehm, ja jeg må slutte meg til forslaget om å la den forsvinne, hvis dere har det som mange andre er det kanskje du som rydder mest... og kan la den forsvinne i en haug med tøy. Lat som om du er kjempelei deg for at den er borte, og hvis han foreslår å erstatte den sier du "vi prøver noe nytt"...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullerusk,

Snittet var nok lagd for ei jente på godt over 1.70, derfor så det rimelig merkelig ut på ei jente på rundt 1.60. Det er ikke noe galt i å være lav, men når klærne er lagd for høye jenter, kan det se litt merkelig ut.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nylonpus

:hoho::hoho::hoho:

Fantastisk!

Dette må være det beste innslaget på hele siten! Jeg hikster av begeistring! Ikke har jeg noen gode råd heller......

:hoho::hoho::hoho: :hoho: :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke sånt vaskes da? Hva med å prøve å koke det? Kjenner ikke til hvordan sånne materialer ter seg i vaskemaskin eller ved høye temperaturer, men en sigarettglo kan vel også gjøre susen i tilfelle....? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:  Har gjort en kjempetabbe!

Jeg tenner på lakk og lær, og bestilte en "singlet" og en stringtruse i svart lakk fra Orion til kjæresten min  Trodde han skulle bli rålekker i det.

Han hadde det på seg, og det så bare heeeeeeeelt kjempeTEIT ut!!

Han tror han er skikkelig SEXY i det, og har det på seg både titt og ofte når han har lyst på sex. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg synes det ble skikkelig turn-off, og må skjule latter hver gang jeg ser ham i det.

Jeg får meg ikke til å si noe, for det var jo JEG som bestilte det til ham, og dessuten synes han tydeligvis selv han er skikkelig sexy i det.  :hoho:  

Kan jo bare ikke si sannheten da!

Hva gjør jeg for å få ham til å slutte å bruke det??  :ler: Jeg dør av latter snart, og sex skal ikke være SÅ morsomt!!

Kanskje han ike føler seg sexy,men spiller litt fordi han tror du syns det er sexy? enkleste er si det til han. han er sikkert ikke så frigid at han ikke tåler det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget var det jeg som skrev før jeg registrerte meg. Nå har jeg registrert meg men forstår ikke riktig at jeg tør stå fram på denne måten. Jeg tenkte dere skulle få høre hvordan det har gått. Etter å lest deres svar så bestemte jeg meg for å la den forsvinne. En dag kjæresten min skulle bort i et lite ærend så benyttet jeg sjansen straks han hadde gått ut døren. Jeg skulle putte det i en pose og kaste det. Da jeg var på vei til å putte det i en pose, sier plutselig kjæresten min bak meg "Hva skal du med det?" Hjelpe meg, jeg ante ikke hva jeg skulle si. Jeg fortalte ham at jeg hadde tenkt å vaske det. Så jeg måtte jo bare vaske det da istedenfor å kaste det. Jeg satte på kokvask. "ooops..." Det var slutten på historien om lekkert undertøy til kjæresten min. Nå er jeg heldigvis kvitt det. :D

Black Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Så flott at du fikk ordnet det. Ble han lei seg eller? Dakkar.. :ler:

Neste gang så må du velge lekkert undertøy med omhu tror jeg :D

klem x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det virket som han ble litt skuffet egentlig. Jeg kommer ikke til å kjøpe slik type lekkert undertøy til han igjen. Fra nå av blir det bare boxere.

Black Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...