Gå til innhold

Hva tenker du om det hær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er at for snart et år siden traff jeg en på tinder. Vi hadde litt kontakt på snap en liten periode. Av en eller annen grunn slettet jeg han. Nå har vi på nytt fått match på tinder og den hær gangen har vi besøkt hverandre. Han har vært veldig på og han har tatt mye kontakt. Men den siste tiden har han begynt å prate mye om eksen og hvordan hun styrer med barna og hvor hun prøver ødelegge for han. Greit de første gangene men hær om dagane fikk jeg nok. Sendte en veldig flott mld om at akkurat nå var jeg ikke interessert i og ha kontakt med han og at jeg håpet ting ville roe seg for han og eksen. Fikk verdens korteste svar tilbake hvor han mente det var helt OK! Jeg angret rett etterpå men jeg vet at sjansen for å bli brukt som reabound kan være stor. Dærfor ville jeg avslutte for å se om han vil kjempe for og få meg tilbake på kroken. Dagen etter fikk jeg en random snap. Noe han ellers aldri gjør.  Skal jeg ta det som om at han er interessert? 

Anonymkode: e1756...129

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn som raskt begynner å klage over hvordan eksen forsøker å ødelegge for dem = LØP OG SE DEG IKKE TILBAKE. 

Anonymkode: 7377f...f28

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her*

Anonymkode: f82bc...cd3

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...