AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hei! Stiller jeg mye dårligere med en master i pedagogikk med vekt på spesialpedagogikk ved Høgskulen NLA enn en mastergrad i spesialpedagogikk m/vekt på psykososialevansker ved UIO? Drømmer om å jobbe i PPT eller BUP. Muligens klinisk pedagog? Har ikke lyst å flytte til Oslo, derfor jeg vurderer NLA Noen som har gode råd til en fortvilet student? Anonymkode: 41917...de9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Har NLA spesialpedagogikk da? På Høgskulen på Vestlandet kan du gå grunnskolelærer 1-7 og ta master i spesialpedagogikk. Anonymkode: fa704...38e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har NLA spesialpedagogikk da? På Høgskulen på Vestlandet kan du gå grunnskolelærer 1-7 og ta master i spesialpedagogikk. Anonymkode: fa704...38e Master i pedagogikk med vekt på spesialpedagogikk som det står over. Jeg har allerede gått grunnskolelærer 5-10 påHVL, men vil ikke flytte til HVL sogndal. Anonymkode: 41917...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå