AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Sett at du hadde matchet med en jente i hjembyen din, mens du jobbet i en annen by. Dere fant tonen, og dere avtalte at du skulle si fra neste gang du var i hjembyen, byen hun bodde i, slik at dere kunne treffes. I mellomtiden holdt dere kontakten, hadde daglig kontakt, om ikke mye. Like før du skulle reise til hjembyen, fikk du vite at jenta var bortreist noen dager i den perioden du var hjemme. Du laget kanskje noen avtaler med noen kompiser, feks at dere skulle dra ut og bade. Plutselig får du beskjed om at jenta er tilbake i byen, tidligere enn du kanskje hadde forutsett. Hadde du da avlyst planene med kompisene dine for å møte en tindermatch? Legg til grunn at du vil ha flere dager/muligheter å treffe henne på. Anonymkode: e5c5f...d47
Vinnerloddet Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Hadde i utgangspunktet ikke avlyst avtalen med kompisene. Men passet på å avtale med tindermatchen en annen dag det passet begge. 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 «Han er i byen, hva gjør jeg nå» jo, du holder deg til én tråd. Anonymkode: 66ae9...f4c 9
Kreator Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 (endret) Med mindre det er snakk om en stor planlagt heldagsfest eller lignende, er det sjelden jeg ikke klarer å kombinere både det å treffe venner OG en date (typisk før eller etter). Om jeg ikke hadde klart det hadde jeg sørget for å få avtalt et annet tidspunkt som passet begge. Eneste grunnen for å "la det henge" er hvis det er noen andre jeg allerede har avtalt (og ønsker) å møte først; da vil jeg typisk se an "førstevalget" før jeg evt velger å treffe noen andre. Endret 1. juli 2018 av Kreator 1
Gjest Mass Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 Jeg håper for din egen del at du tar til deg kommentarene du får her og tar det med deg videre. Det virker som at du legger altfor mye i dette. Da vil du uansett skremme ham bort enten han var interessert eller ei.
Gjest Overrasket Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Denne "hypotetiske" situasjonen inneholder rett og slett for mange detaljer til at jeg klarer å sette meg inn i den fra mitt eget ståsted. Men jeg svarer nei, det høres ikke ut som noe jeg hadde gjort.
Anonymusen Skrevet 1. juli 2018 #7 Skrevet 1. juli 2018 «Han er i byen, hva gjør jeg nå?» Tror det er tindermatchen din som har skrevet den. Blir litt forvirra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå