Gå til innhold

MENN; Hadde dere kastet alt dere hadde i hendene for å møte en tindermatch?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett at du hadde matchet med en jente i hjembyen din, mens du jobbet i en annen by. Dere fant tonen, og dere avtalte at du skulle si fra neste gang du var i hjembyen, byen hun bodde i, slik at dere kunne treffes. I mellomtiden holdt dere kontakten, hadde daglig kontakt, om ikke mye. 

Like før du skulle reise til hjembyen, fikk du vite at jenta var bortreist noen dager i den perioden du var hjemme. Du laget kanskje noen avtaler med noen kompiser, feks at dere skulle dra ut og bade. Plutselig får du beskjed om at jenta er tilbake i byen, tidligere enn du kanskje hadde forutsett. Hadde du da avlyst planene med kompisene dine for å møte en tindermatch? Legg til grunn at du vil ha flere dager/muligheter å treffe henne på. 

Anonymkode: e5c5f...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde i utgangspunktet ikke avlyst avtalen med kompisene. Men passet på å avtale med tindermatchen en annen dag det passet begge.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

«Han er i byen, hva gjør jeg nå»

jo, du holder deg til én tråd. 

Anonymkode: 66ae9...f4c

• Liker 9
Skrevet (endret)

Med mindre det er snakk om en stor planlagt heldagsfest eller lignende, er det sjelden jeg ikke klarer å kombinere både det å treffe venner OG en date (typisk før eller etter). Om jeg ikke hadde klart det hadde jeg sørget for å få avtalt et annet tidspunkt som passet begge. Eneste grunnen for å "la det henge" er hvis det er noen andre jeg allerede har avtalt (og ønsker) å møte først; da vil jeg typisk se an "førstevalget" før jeg evt velger å treffe noen andre.

Endret av Kreator
  • Liker 1
Skrevet

Jeg håper for din egen del at du tar til deg kommentarene du får her og tar det med deg videre. Det virker som at du legger altfor mye i dette. Da vil du uansett skremme ham bort enten han var interessert eller ei. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Denne "hypotetiske" situasjonen inneholder rett og slett for mange detaljer til at jeg klarer å sette meg inn i den fra mitt eget ståsted. Men jeg svarer nei, det høres ikke ut som noe jeg hadde gjort. 

Skrevet

«Han er i byen, hva gjør jeg nå?»

Tror det er tindermatchen din som har skrevet den.

Blir litt forvirra

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: a886a...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...