AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hei. Jeg jobbet dagvakt på et sykehjem i dag men endte opp som fastvakt hos en meget urolig pasient som var til skade for seg selv. Pasienten er urolig på dagtid, men bare tidvis urolig på natt. Jeg skal også sitte fastvakt for pasienten i natt. I urolige perioder kommer jeg selvfølgelig til å fokusere 100% på pasienten og pasientens behov. Men i rolige perioder, hva kan jeg gjøre da? For å holde meg våken ol.. Jobber vanlig nattevakt i ny og ne som er travle. Pleier å strikke på nattevakter, men Strikketøyet mitt er hos mamma så jeg får ikke strikket noe i natt. Hva annet kan jeg gjøre? Ønsker ikke å holde på med mobil ol når jeg er hos pasienter. Jeg må se på pasienten hele tiden når h*n er våken pga h*n er til skade for seg selv Anonymkode: 0a664...ebb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Ta med en bok, kryssord, soduko, iPad (om pasienten sover). Jeg bruker ihvertfall det når det ellers er rolig. Hvis ikke så hadde jeg blitt altfor trøtt. Anonymkode: 107af...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå