AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hva tenker dere om denne testen?! Jeg kasta den etter 1-2 minutt da jeg kun så en kontrollstrek komme frem. Så leste jeg på bruksanvisning at det må gies mer tid. Gikk tilbake til søppelet, og tok den opp- da viser den meg dette. Er idag to dager over mens, og har kun spottet.. skal sies at dette var urinen min på ettermiddag etter mye tissing før på dagen... er dette en skyggestrek eller er det det jeg håper det er? Anonymkode: 5730e...a93
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Ser positiv ut. Gratulerer! Anonymkode: 8317b...4b1
Gjest22 Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Det er babystrek! Gratulerer:) slår nok ut på digital også. Fikk en mye svakere strek på en slik test og det slo ut 1-2 på CB 😄
Miniime Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Gjest22 skrev: Det er babystrek! Gratulerer:) slår nok ut på digital også. Fikk en mye svakere strek på en slik test og det slo ut 1-2 på CB 😄 Dersom jeg holder meg noen timer nå, og tar en CB-test, tenker du den skal slå ut positivt? Eller bør jeg vente til morgenen? Kjenner at utålmodigheten virkelig!!er her. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Miniime skrev: Dersom jeg holder meg noen timer nå, og tar en CB-test, tenker du den skal slå ut positivt? Eller bør jeg vente til morgenen? Kjenner at utålmodigheten virkelig!!er her. Er og «redd» testen ble påvirka av at den ble bevegd på å kasta i søppelet. Men vet ikke hvordan det er da. Om det har noe å si. Anonymkode: 5730e...a93
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Definitivt en positiv test, gratulerer!❤ Anonymkode: 78bf2...646
Gjest22 Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 15 timer siden, Miniime skrev: Dersom jeg holder meg noen timer nå, og tar en CB-test, tenker du den skal slå ut positivt? Eller bør jeg vente til morgenen? Kjenner at utålmodigheten virkelig!!er her. Svarer litt sent, så du har kanskje testet allerede Men jeg testet supersvakt positivt morgen 9 DPO, og tok en CB på kvelden som var 1-2 uker Har du fått testet noe mer?
Miniime Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 5 timer siden, Gjest22 skrev: Svarer litt sent, så du har kanskje testet allerede Men jeg testet supersvakt positivt morgen 9 DPO, og tok en CB på kvelden som var 1-2 uker Har du fått testet noe mer? Ja! Gravid på CB sin, og noe sterkere strek på A1 sin 🙂. Går med en del vondt / ubehag imagen idag da. Murrende følelse, håper ikke det er dårlig tegn? 1
Gjest22 Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 41 minutter siden, Miniime skrev: Ja! Gravid på CB sin, og noe sterkere strek på A1 sin 🙂. Går med en del vondt / ubehag imagen idag da. Murrende følelse, håper ikke det er dårlig tegn? Neida, er nok normalt. Jeg gikk med følelsen av at jeg skulle få mensen de første ukene Masse lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 51 minutter siden, Miniime skrev: Ja! Gravid på CB sin, og noe sterkere strek på A1 sin 🙂. Går med en del vondt / ubehag imagen idag da. Murrende følelse, håper ikke det er dårlig tegn? Helt normalt med «menssmerter» når man er gravid😊 Anonymkode: b669c...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå