AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hei dere! Jeg holder nesten ikke ut med meg selv. Humøret mitt er rævva totalt uten grunn, og jeg går bare rundt og svimer. Har null konsentrasjon og er vimsete og distré som aldri før. Jeg har aldri opplevd dette i forbindelse med min syklus før, og bruker å få BEDRE humør før og under menstruasjon, ikke dårligere. Dette merkelige humøret begynte i går, og det holder seg stabilt, stilt inn på "potte sur på mannen min uten grunn"-modus. Jeg er for så vidt også sur på meg selv, på kaffetrakteren som trakter for sent, på støvet på gulvet som ikke bare forsvinner av seg selv og på sokkene som krøller seg når jeg prøver å ta dem på foten 😂 Alt er galt! Kan dette være et tegn på at det har klaffet denne gangen? Kan det være et veldig tidlig graviditetstegn at jeg føler meg en blanding av sur og likegyldig til omverdenen? Jeg kan ellers melde om at vi har forsøkt siden jeg sluttet på p-piller i april. Jeg vet at jeg egentlig ønsker at det har klaffet denne gang, men akkurat nå er jeg bare lei av meg selv og dette humøret... Håper noen har lignende erfaringer eller noen lure tanker om hva i alle dager dette er 😊 Anonymkode: 14ec1...039
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Jeg er sånn hver syklus når jeg ikke går på prevensjon. Så jeg vil heller tro at syklusen din nå er på normale hormonelle verdier, og at du derfor kjenner pms på denne måten. Du kan jo ikke sammenligne med hvordan du følte deg mens du gikk på p-piller Anonymkode: 5f793...50a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Takk for svar! Jeg har aldri opplevd humørsvingninger i syklusen verken før jeg begynte på prevensjon eller de månedene som har gått siden jeg nå har slutta. Kan det likevel være relatert til syklus? At jeg har forandret meg og blitt slik at jeg får humørsvingninger og kan forvente å bli PMS hver mnd fremover? 😩 Nei hjelp, da krysser jeg fingrene for at dette heller er tidlige tegn på graviditet, jeg 🙉 TS Anonymkode: 14ec1...039
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 På 1.7.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg har aldri opplevd humørsvingninger i syklusen verken før jeg begynte på prevensjon eller de månedene som har gått siden jeg nå har slutta. Kan det likevel være relatert til syklus? At jeg har forandret meg og blitt slik at jeg får humørsvingninger og kan forvente å bli PMS hver mnd fremover? 😩 Nei hjelp, da krysser jeg fingrene for at dette heller er tidlige tegn på graviditet, jeg 🙉 TS Anonymkode: 14ec1...039 Krysser også fingrene for samme grunn 🙈 Sluttet på pillen i februar, etter mange, mange år. Kjenner ikke igjen meg selv! Så pottesur for ingenting, og stakkars mannen min... Det lå en, EN tallerken på bordet da jeg kom hjem fra jobb i går. Marserte med soldatskritt bort, rev det av, trampet til oppvaskmaskinen, slang den inn, snudde meg så til en stakkarslig mann med store valpeøyner og sa; ER DET SÅ VANSKELIG DA. Gikk så inn på soverommet, slengte igjen døra og strigråt. Tok noen saftige minutter før jeg hentet meg inn igjen, og lurte på hva i alledaaager det var som nettopp skjedde. Vi ler av det nå, men gudameg. Er det SÅNN jeg egentlig er?! 😳 Anonymkode: 6589b...a7c
TeamWP Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Det kan godt være PMS ja... jeg er sånn uten pilla🙈Det er ikke såå lenge siden du slutta,så kan godt ha gått til nå før dette viste seg.. Er veel tidlig med slike sterke hormonendringer ved graviditet,men man skal jo aldri si aldri😄 Lykke til 😀👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå