Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To dager før forventet mens: spotting. Alt fra lys rosa, til meget mørk brun farge. Dette pågår 2 dager før det avtar helt. Deretter to dager etter mens: ingen tegn til mens, men litt brun utflod idag (2 dager etter forventet mens).

Har de siste 1-2 uker hatt ømme bryst(mest brystvortene). Men idag er de vilt såre/blåmerkeaktig. Dette pleier jeg IKKE ha. Skal sies at forrige måned hadde jeg en kjemisk graviditet. 

Har veldig lyst å ta en test nå, men venter 4 timer så urinen kan bli litt konsentrert. Har noen opplevd dette?

Anonymkode: 7f394...bdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spotting har aldri vært bra for min del...men du kan vel ta en test nå? To dager etter ikm skal den slå ut nesten uansett når du tester 

Anonymkode: c08dd...cd5

AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger. Grunnene for min del har vært tilfeldige hormonforstyrrelser som kan skje i blant, og én gang var jeg gravid og spontanaborterte etter noen få uker. 

Anonymkode: 6e656...9ef

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spotting har aldri vært bra for min del...men du kan vel ta en test nå? To dager etter ikm skal den slå ut nesten uansett når du tester 

Anonymkode: c08dd...cd5

Takk en test, meget svak positiv. Og det var nå i ettermiddag. Så skal ta en ny imorgentidlig. Er jo ikke sikkert det er spotting, kan også være festeblødning har jeg forstått. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange ganger. Grunnene for min del har vært tilfeldige hormonforstyrrelser som kan skje i blant, og én gang var jeg gravid og spontanaborterte etter noen få uker. 

Anonymkode: 6e656...9ef

Uff. Det var ikke kjekt å høre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...