lille_fiol Skrevet 1. juli 2018 #1 Del Skrevet 1. juli 2018 Noen som har noen gode tips til hvor man kan få leid en liten varebil når man skal flytte til en fin pris? Jeg har ikke tenkt til å ha med møbler, men har en del klær,kofferter og eventuelt esker med tallerkener osv som jeg skal ha med ( blir ofte mer ting enn det man tror), så tenker det er bedre med en liten varebil istedenfor en stasjonsvogn? Enveis flytting fra Bergen til Østlandet, kan levere bilen i f.eks Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. juli 2018 #2 Del Skrevet 1. juli 2018 5 timer siden, lille_fiol skrev: Noen som har noen gode tips til hvor man kan få leid en liten varebil når man skal flytte til en fin pris? Jeg har ikke tenkt til å ha med møbler, men har en del klær,kofferter og eventuelt esker med tallerkener osv som jeg skal ha med ( blir ofte mer ting enn det man tror), så tenker det er bedre med en liten varebil istedenfor en stasjonsvogn? Enveis flytting fra Bergen til Østlandet, kan levere bilen i f.eks Oslo. Prøvd Rent A Wreek? Om de finnes enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Del Skrevet 2. juli 2018 Hertz er proft og stort. Google "leiebil rabatt Hertz" og du finner koder som du kan spare 20% med. Da er de nesten uslåelige også. Anonymkode: 6b0d9...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Del Skrevet 4. juli 2018 Rimelig blir det ikke når du skal levere bilen et annet sted enn du plukker den opp, men Hertz har ok priser og gode biler. Brukte de til flytting sist. Finner du rabattkode får du selve bilen billigere, men regn med 2-3000kr i gebyr for å levere bilen i Oslo i stedet for der du leier fra. Jeg flyttet Stavanger-Bergen, og la ut 4100kr for 2 døgn inkl. forsikring (1500 for å levere i Bergen, 450 i forsikring, rundt 400 i bompenger da jeg kjørte ek omvei, og resten for leiebilen med 15% rabatt). Anonymkode: 4094f...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 4. juli 2018 #5 Del Skrevet 4. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Rimelig blir det ikke når du skal levere bilen et annet sted enn du plukker den opp, men Hertz har ok priser og gode biler. Brukte de til flytting sist. Finner du rabattkode får du selve bilen billigere, men regn med 2-3000kr i gebyr for å levere bilen i Oslo i stedet for der du leier fra. Jeg flyttet Stavanger-Bergen, og la ut 4100kr for 2 døgn inkl. forsikring (1500 for å levere i Bergen, 450 i forsikring, rundt 400 i bompenger da jeg kjørte ek omvei, og resten for leiebilen med 15% rabatt). Anonymkode: 4094f...c6d Hvis det er så dyrt å levere et annet sted så vil det sikkert lønne seg å leie via nabobil.no i stedet, kjøre tilbake igjen og ta fly eller tog fra Bergen til Oslo. Mulig nabobil lønner seg uansett. Jeg har ikke brukt de til det formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå