AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Jeg var på et foredrag i regi av universitetet mitt for et år siden. Jeg fikk en spesiell kontakt med foredragsholderen, en kjekk mann i 30-årene , vi hadde en intens blikkontakt og snakket om mye faglig. Jeg har aldri vært så betatt, virkelig kjærlighet ved første blikk. Jeg turte ikke å ta initiativ til noe mer og han følte sikkert at han ikke kunne grunnet at han måtte holde seg profesjonell, samt at personligheten hans heller mer mot sjenanse. Utfra sosiale medier å dømme er han singel selvom jeg ikke kan vite det sikkert. Et par uker etter foredraget så jeg ham på en restaurant like ved arbeidsplassen hans. (Han har også lagt ut bilder av denne restauranten på sine sosiale medier så jeg tipper det er hans favorittsted.) Han gjenkjente meg også for han snudde seg flere ganger. Men da han så at jeg så at han så på meg snudde han seg ikke mer men satt med ryggen til. Jeg er mye og ofte i området og har bare sett ham en eneste gang men da med en kamerat. Jeg har sett ham kjøre fra jobb mange ganger men uten å stoppe på restauranten.(ja jeg stalket utenfor området en periode fordi jeg var så oppslukt men gjemte meg godt så han så meg aldri). Dette er nå ett år siden. Jeg klarer ikke glemme ham og jeg lurer på om det også har føltes så sterkt for ham at han nå unngår stedet for å unngå meg. Kanskje tenker han at jeg synes han er rar som "stirret". Men hvis det ikke er følelser der, hvorfor bry seg om hva jeg synes? Jeg er attraktiv og får ofte oppmerksomhet fra menn. Er 9 år yngre enn ham. Anonymkode: 4481d...cdb
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Woooow. Tror du kan slå fra deg den tanken med en gang. Er ikke sunt å være så opphengt i noen. Du vil få det bedre med deg selv om du fokuserer på noe annet. Anonymkode: 40933...fd6 25
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Oi. En kaninkoker. Anonymkode: 048bd...684 11
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 Ja han virker kjempe intresert i deg. Anonymkode: fe79d...dea 4
Gjest studentmammaen Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 At han unngår stedet fordi du kanskje er der virker merkelig. Du får sende han en melding og spør om dere skal treffes da👍
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Du får ikke vite dette med mindre du tar kontakt med han, i stedet for å kaste bort masse energi på prøve å regissere "tilfeldige" møter eller hva nå enn du prøver på. Add han på facebook eller noe og se om han godtar deg f.eks? Så kan du gjøre noe normalt som å spørre om han vil treffes for en kaffi eller noe én dag om han godtok. Anonymkode: 39b94...a70
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #7 Skrevet 1. juli 2018 15 minutter siden, studentmammaen skrev: At han unngår stedet fordi du kanskje er der virker merkelig. Du får sende han en melding og spør om dere skal treffes da👍 Takk for svar, men hvorfor er det rart? Anonymkode: 9a43a...9e7
Gjest studentmammaen Skrevet 1. juli 2018 #8 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men hvorfor er det rart? Anonymkode: 9a43a...9e7 Fordi det virker ikke som noe ett voksent menneske gjør ? Add han på fb. Jeg er spent på fortsettelsen på dette !
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #9 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, studentmammaen skrev: Fordi det virker ikke som noe ett voksent menneske gjør ? Add han på fb. Jeg er spent på fortsettelsen på dette ! Haha nei tenkte det samme, men kan det ikke være han synes det er flaut at jeg "tok" ham i å glane på meg? Tror du han kan være litt betatt av meg siden han faktisk snudde seg flere ganger? Anonymkode: 9a43a...9e7
Gjest studentmammaen Skrevet 1. juli 2018 #10 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha nei tenkte det samme, men kan det ikke være han synes det er flaut at jeg "tok" ham i å glane på meg? Tror du han kan være litt betatt av meg siden han faktisk snudde seg flere ganger? Anonymkode: 9a43a...9e7 Ja vanskelig å si. Jeg tror han sikkert kommer til å gå på kaffe med deg iallefall.. Spennende.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #11 Skrevet 1. juli 2018 Kjærlighet er det jo ikke, men betatthet. Tror du kanskje legger litt mye i dette, dessverre 😕 Anonymkode: 5ca9b...2c1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #12 Skrevet 1. juli 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjærlighet er det jo ikke, men betatthet. Tror du kanskje legger litt mye i dette, dessverre 😕 Anonymkode: 5ca9b...2c1 Fra hans eller min side? Er det umulig at han kan føle noe også? Anonymkode: 9a43a...9e7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #13 Skrevet 1. juli 2018 Jeg snur meg ofte flere ganger når jeg ser noen jeg kjenner og så oppdager at det ikke var vedkommende likevel. Her spinner du voldsomt på ingenting. Anonymkode: e9847...254 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #14 Skrevet 1. juli 2018 Støtter forslaget om å sende han en melding og be han på kaffe! Du har ingenting å tape! Gjør det nå! Og oppdater oss! Anonymkode: dedec...31b 1
chouette Skrevet 1. juli 2018 #15 Skrevet 1. juli 2018 Hadde han vært interessert tror jeg faktisk han hadde slått av en prat etter han skjønte han var "avslørt", eventuelt latt høre fra seg i ettertid. Men....nei. 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #16 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, toothfairy skrev: Hadde han vært interessert tror jeg faktisk han hadde slått av en prat etter han skjønte han var "avslørt", eventuelt latt høre fra seg i ettertid. Men....nei. Er han som meg; beskjeden og usikker på seg selv og usikker på hvor han har TS, holder han seg borte uansett hvor interessert han er. Jeg har en lignende sak gående med ei på treningssenteret mitt. Jeg dreit meg ut noe så inni h..... overfor henne. Nei, jeg ba henne ikke ut eller prøvde meg på henne på noen som helst måte. Var mer uskyldig, men likevel............ Unngår å trene på tider hun kan være der, ser jeg bilen hennes på parkeringen snur jeg og reiser hjem igjen. Alternativet er å bytte senter...... Det er ikke bare bare å være sjenert og usikker på seg selv..... Anonymkode: 3539a...95f 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #17 Skrevet 1. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han som meg; beskjeden og usikker på seg selv og usikker på hvor han har TS, holder han seg borte uansett hvor interessert han er. Jeg har en lignende sak gående med ei på treningssenteret mitt. Jeg dreit meg ut noe så inni h..... overfor henne. Nei, jeg ba henne ikke ut eller prøvde meg på henne på noen som helst måte. Var mer uskyldig, men likevel............ Unngår å trene på tider hun kan være der, ser jeg bilen hennes på parkeringen snur jeg og reiser hjem igjen. Alternativet er å bytte senter...... Det er ikke bare bare å være sjenert og usikker på seg selv..... Anonymkode: 3539a...95f Takk for dette. Hadde du holdt deg unna om hun hadde tatt deg i å glane på henne når du egentlig satt med ryggen imot? Hadde du følt deg avkledd? Spesielt om du hadde en profesjonell stilling i forhold til henne? Dette er jo egentlig verre enn om det bare er dere to som er likestilte på trening. Er jo ikke som om du er ansatt ved senteret og dummet deg ovenfor et medlem. Hvis hun hadde tatt kontakt og tatt initiativ til en date, hadde du fortsatt holdt deg unna eller takket ja? Anonymkode: 9a43a...9e7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #18 Skrevet 1. juli 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra hans eller min side? Er det umulig at han kan føle noe også? Anonymkode: 9a43a...9e7 Fra din side. Du sier det var kjærlighet ved første blikk... Kjærlighet er det ikke. Da må du kjenne personen over tid. Å være betatt er noe helt annet. Jeg har vært borti lignende flere ganger, og det har alltid vært meg som spinner det opp. Men for all del, det skader vel ikke å sende en melding å høre om han vil møte deg Anonymkode: 5ca9b...2c1 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #19 Skrevet 1. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for dette. Hadde du holdt deg unna om hun hadde tatt deg i å glane på henne når du egentlig satt med ryggen imot? Hadde du følt deg avkledd? Spesielt om du hadde en profesjonell stilling i forhold til henne? Dette er jo egentlig verre enn om det bare er dere to som er likestilte på trening. Er jo ikke som om du er ansatt ved senteret og dummet deg ovenfor et medlem. Hvis hun hadde tatt kontakt og tatt initiativ til en date, hadde du fortsatt holdt deg unna eller takket ja? Anonymkode: 9a43a...9e7 Han jeg har likt de siste 2 årene har oppført seg sånn. Smugtittet på meg osv. For 1/2 halvt år siden ble han sammen med en annen, og de har allerede flyttet sammen. Anonymkode: 5ca9b...2c1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #20 Skrevet 1. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for dette. Hadde du holdt deg unna om hun hadde tatt deg i å glane på henne når du egentlig satt med ryggen imot? Hadde du følt deg avkledd? Spesielt om du hadde en profesjonell stilling i forhold til henne? Dette er jo egentlig verre enn om det bare er dere to som er likestilte på trening. Er jo ikke som om du er ansatt ved senteret og dummet deg ovenfor et medlem. Hvis hun hadde tatt kontakt og tatt initiativ til en date, hadde du fortsatt holdt deg unna eller takket ja? Anonymkode: 9a43a...9e7 Nå glaner jeg ikke så mye,(ser mer i bakken når det er kvinner i nærheten, spesielt når hun var i nærheten) men ja, hadde følt meg enda dummere. Profft hadde jeg holdt meg langt unna, har vært instruktør i idrettslag, så klarer å skille mellom "elev og lærer" "Hvis hun hadde tatt kontakt og tatt initiativ til en date, hadde du fortsatt holdt deg unna eller takket ja?" Da hadde jeg trengt legehjelp, hadde besvimt på flekken. Takket ja når jeg våknet. Hadde kommet til å dø av nervøsitet under daten.........Det beste hadde vært å takke nei. Anonymkode: 3539a...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå