AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hei, hva skjer hvis jeg nå søker på et annet studie dersom jeg allerede går på et studie nå. Hvis jeg takker nei til plassen, skjer det noe med min gamle plass (samordna) ? Anonymkode: a782c...df4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Det går helt fint. Jeg går på to studier samtidig akkurat nå. Anonymkode: f9d02...59e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går helt fint. Jeg går på to studier samtidig akkurat nå. Anonymkode: f9d02...59e Åja så det skjer ingenting? Men hvis jeg takker ja, er det slik at jeg mister plassen på mitt nåværende studie dersom det er snakk om samme universitet? Hvordan er det å to studier samtidig forresten? Mye oblig? Anonymkode: a782c...df4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 Det går helt fint. Jeg gikk på et studie, takket ja til et annet og begynte på det. Mistet ikke studieplassen på det gamle. Hvor mye obligatorisk du har kommer jo an på studieretning, ikke antall studier du tar Anonymkode: 0b5a8...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går helt fint. Jeg gikk på et studie, takket ja til et annet og begynte på det. Mistet ikke studieplassen på det gamle. Hvor mye obligatorisk du har kommer jo an på studieretning, ikke antall studier du tar Anonymkode: 0b5a8...5ce Var begge studiene ved samme fakultet? Anonymkode: 5c904...e49
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 Jeg gikk på to ulike studier samtidig (ved UiO), og måtte gi beskjed til studieadministrasjonen ved det første studiet om at jeg ønsket å beholde studieretten da jeg takket ja til plass ved det andre studiet. https://www.uio.no/for-ansatte/arbeidsstotte/sta/fs/veiledninger/programstudent/to_programmr.html Anonymkode: 87385...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå