AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #21 Skrevet 1. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, han prompet ikke høylytt, mrn man kjenner jo igjen stanken og det var ganske ekkelt. Selv er jeg alltid på badet for å prompe ferdig og jeg slipper meg ikke rundt andre unødvendig, det synes jeg ikke noe om. Så hvis han mener drt er greit å prompe rundt meg, selv når vi spiser, så er det over for min del.. Ts Anonymkode: 3d953...d24 Da er det jo mulig at han faktisk var akutt syk, men ikke ville avlyse daten med deg. Kanskje han trodde du ikke merket det, siden de var lydløse. Hvis dette er det eneste problemet med han, hadde jeg gitt ham en sjanse til. Hvis det gjentar seg, hadde jeg enten spurt ham rett ut eller dumpet ham. Anonymkode: b5964...081
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #22 Skrevet 1. juli 2018 45 minutter siden, Sjokoladeknask skrev: Så i følge en artikkel på nett så er det å prompe foran en kjæreste, et bevis på tillit og trygghet. Min samboer og jeg har vært gjennom det der, både små og store varianter. Holder sammen ennå. Foran en kjæreste ja, dette er tydeligvis snakk om noen som knapt nok kjenner hverandre. Anonymkode: b5964...081
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #23 Skrevet 1. juli 2018 det er kanskje ulempen å date hjemme, fordi da opptrer man jo helt soleklart likens som alle andre dager hjemme. Tror neppe du skal adressere det videre til han, men som et tegn på at du ikke ønsker å date videre, og et signal til deg at date hjemme oss han som inviterer ikke er bra, blir veldig raskt veldig forpliktende. Du føler deg veldig forpliktende nå siden du allerede nå har vært hjemme hos han. Anonymkode: 35cf4...671
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #24 Skrevet 1. juli 2018 Er det noe å lure på? Promping er ekkelt, motbydelig, uhøflig, uappetittelig etc. Jeg har 3 samboerskap bak meg og har aldri hørt/luktet at de har prompet en eneste gang.. Sånt gjør man på dass... Hadde aldri orket å date en som holdt på sånn, fysj.... Anonymkode: 7bf73...148
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #25 Skrevet 1. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en mann og i går ble jeg bedt på middag og vin hjemme hos ham. Det var utrolig koselig med god mat, tente lys, og han hadde virkelig gjort seg flid med hele settingen. Vi sitter og spiser, og han begynner å prompe i ett sett, det lukter ganske ille, men han reagerer ikke i det hele tatt. Jeg har aldri måtte be et voksent menneske om å ikke prompe foran meg før så jeg visste ikke hva jeg skulle si. Etter middagen takket jeg for meg og dro siden jeg skulle tidlig opp på jobb i dag. Han er en ordentlig fin kjekk mann jeg kunne tenkt meg noe med,men hvordan adressere dette? Anonymkode: 3d953...d24 Jeg tror jeg har vært på date med han! Anonymkode: be99b...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå