Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På 90 tallet gjorde jeg dette og fikk jobb på dagen. Hadde ikke med cv en gang, bare en referanse. Nå er jeg litt eldre da, så vet ikke hvordan det spiller inn.

Har jobbet i helsenorge rundt 10 år mest som vikar og nå ble den boligen jeg jobbet på nedlagt. Da er jeg uten jobb til høsten og det er lite annet å finne på her. Er utdannet sosionom men kommer aldri til noe intervju, hvis kommunen lyser ut noe her. Så da må jeg kanskje gå rundt å spørre på fabrikker slik man gjorde før i tiden. Men noen sier det ikke er noen vits, for dem vil bare ha høyt utdannede eller folk fra litauen, stemmer dette?

Anonymkode: e7d1d...caf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye industri som trenger sommervikarer. Om du har fabrikker eller lignende i området kan du alltids ringe og spørre. 

Anonymkode: 391eb...03d

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Det er lurt å vise trynet sitt, og ikke minst initiativ, nesten samme hvilken jobb det er snakk om. Du har jo jobbet i omsorgsbolig før, og er utdannet sosionom, så jeg ville startet der. Trenger ikke være fabrikk, med mindre det er det du vil da.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2018 den 10.45, Maruwan skrev:

Det er lurt å vise trynet sitt, og ikke minst initiativ, nesten samme hvilken jobb det er snakk om. Du har jo jobbet i omsorgsbolig før, og er utdannet sosionom, så jeg ville startet der. Trenger ikke være fabrikk, med mindre det er det du vil da.

Bor i ei lita bygd, men er noe industri litt utenfor her. Har jobbet som vikar på de boligene som er, vet ikke hva årsaken er men er ikke den som blir oppringt først og får aldri komme til noe intervju. Tror alle som sitter i ledelse i kommunen prater med hverandre og tipper jeg blir ansett som litt under gjennomsnitt. Har jobba i annen kommune før, der var jeg høyt verdsatt.

Er noe lei av omsorgsyrket uansett. Mange bortskjemte brukere også, du kan gi alt du har og får 0 tilbake. Har jobbet litt i industrien før og synes det var mer givende faktisk.

Anonymkode: e7d1d...caf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...