AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Dama er en venninde av meg . Ikke så nærme men kjent hu lenge. Hun er av den typen som skal stå i sentrum og vet alt og kan alt. Vel denne gangen var vi på 40 års lag. Og hun tok selvfølgelig styringen. Hun prøvde å gjøre jubilanten flau ved å gi veldig tåpelig gaver. ( gaver jeg før kun har sett på utdrikkingslag) og var generelt bare høylytt. Merket jeg ble mere å mere irritert. Hun satt ved siden av meg ved maten. Og nå begynte jeg å svare hun ganske skarp. Sånn nei du har feil det er ikke flystreik nå. Men jo det var det og hun fikk ikke dratt på ferie pga det. Og jeg jobber på sykehus og vet dette her godt. Noro ( omgang syke) forhindres ikke ved bruk av antibak. Og det viktigste er hånd hygiene. Men nei jeg hadde heeelt feil. Hun reiste da seg opp å byttet plass. Vel ikke noe tap for meg. Så nesten alle var enige at hun oppførte seg tåpelig. Men skal jeg ringe hu å snakke med hu eller bare la det gå over. Anonymkode: 89f9c...c6c
EvaLena Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Jeg hadde klart meg fint uten en sånn venninne, så la henne være i fred du 😊 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Jeg hadde ikke brydd meg. Hun bryr seg mest sannsynlig ikke om deg i dag. Nyt sola. Anonymkode: ce944...3cc 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 Hva er egentlig problemet her? Du skriver mye som ikke henger sammen. Dere var vel godt beruset alle sammen så hvorfor henge seg opp i hva det nå enn er? Anonymkode: cd18b...964 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Jeg kjørte og hu drikke ikke mye. Og var under middagen. Godt gjort å bli full så fort. Bare lurte på om jeg skulle gifte med det hvite flagget for vennene vi har felles skyld. Men som flere skriver. Ikke noe vits i det. Anonymkode: 89f9c...c6c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #8 Skrevet 1. juli 2018 La det ligge. Du trenger ikke lage mer drama med ei sånn dame Anonymkode: 457ae...3db
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #9 Skrevet 1. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama er en venninde av meg . Ikke så nærme men kjent hu lenge. Hun er av den typen som skal stå i sentrum og vet alt og kan alt. Vel denne gangen var vi på 40 års lag. Og hun tok selvfølgelig styringen. Hun prøvde å gjøre jubilanten flau ved å gi veldig tåpelig gaver. ( gaver jeg før kun har sett på utdrikkingslag) og var generelt bare høylytt. Merket jeg ble mere å mere irritert. Hun satt ved siden av meg ved maten. Og nå begynte jeg å svare hun ganske skarp. Sånn nei du har feil det er ikke flystreik nå. Men jo det var det og hun fikk ikke dratt på ferie pga det. Og jeg jobber på sykehus og vet dette her godt. Noro ( omgang syke) forhindres ikke ved bruk av antibak. Og det viktigste er hånd hygiene. Men nei jeg hadde heeelt feil. Hun reiste da seg opp å byttet plass. Vel ikke noe tap for meg. Så nesten alle var enige at hun oppførte seg tåpelig. Men skal jeg ringe hu å snakke med hu eller bare la det gå over. Anonymkode: 89f9c...c6c Du laget altså bråk i noen andres førtiårslag ved å være aggressiv i kjeften....
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #10 Skrevet 1. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama er en venninde av meg . Ikke så nærme men kjent hu lenge. Hun er av den typen som skal stå i sentrum og vet alt og kan alt. Vel denne gangen var vi på 40 års lag. Og hun tok selvfølgelig styringen. Hun prøvde å gjøre jubilanten flau ved å gi veldig tåpelig gaver. ( gaver jeg før kun har sett på utdrikkingslag) og var generelt bare høylytt. Merket jeg ble mere å mere irritert. Hun satt ved siden av meg ved maten. Og nå begynte jeg å svare hun ganske skarp. Sånn nei du har feil det er ikke flystreik nå. Men jo det var det og hun fikk ikke dratt på ferie pga det. Og jeg jobber på sykehus og vet dette her godt. Noro ( omgang syke) forhindres ikke ved bruk av antibak. Og det viktigste er hånd hygiene. Men nei jeg hadde heeelt feil. Hun reiste da seg opp å byttet plass. Vel ikke noe tap for meg. Så nesten alle var enige at hun oppførte seg tåpelig. Men skal jeg ringe hu å snakke med hu eller bare la det gå over. Anonymkode: 89f9c...c6c Det heter venninne. Er du 90? Anonymkode: f504a...d64 1
Mr. Kilmister Skrevet 1. juli 2018 #11 Skrevet 1. juli 2018 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama er en venninde av meg . Ikke så nærme men kjent hu lenge. Hun er av den typen som skal stå i sentrum og vet alt og kan alt. Vel denne gangen var vi på 40 års lag. Og hun tok selvfølgelig styringen. Hun prøvde å gjøre jubilanten flau ved å gi veldig tåpelig gaver. ( gaver jeg før kun har sett på utdrikkingslag) og var generelt bare høylytt. Merket jeg ble mere å mere irritert. Hun satt ved siden av meg ved maten. Og nå begynte jeg å svare hun ganske skarp. Sånn nei du har feil det er ikke flystreik nå. Men jo det var det og hun fikk ikke dratt på ferie pga det. Og jeg jobber på sykehus og vet dette her godt. Noro ( omgang syke) forhindres ikke ved bruk av antibak. Og det viktigste er hånd hygiene. Men nei jeg hadde heeelt feil. Hun reiste da seg opp å byttet plass. Vel ikke noe tap for meg. Så nesten alle var enige at hun oppførte seg tåpelig. Men skal jeg ringe hu å snakke med hu eller bare la det gå over. Anonymkode: 89f9c...c6c Bra du satt henne på plass. Slike kjerringer trenger å bli snakket til. Du behøver ikke ringe. Sånne venninNer trenger man ikke. Endret 1. juli 2018 av Mr. Kilmister 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #12 Skrevet 1. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter venninne. Er du 90? Anonymkode: f504a...d64 Det heter den jævla stavekontroll på mobilen. Men sorry for skrivefeil. Er du fornøyd nå😁. Anonymkode: 89f9c...c6c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #13 Skrevet 1. juli 2018 10 minutter siden, O.G. skrev: Du laget altså bråk i noen andres førtiårslag ved å være aggressiv i kjeften.... Vel ikke så mange enn henne fikk med seg det jeg sa da. Men ja jeg var uenig med hu. Kranglet ikke . Men var nok litt skarp i stemmen. Lagde ikke noe kvalme eller noe større bråk. Er det å være agresiv . Jøss. Da har jeg lært meg noe nytt. Takk for tipset. Anonymkode: 89f9c...c6c 1
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #14 Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel ikke så mange enn henne fikk med seg det jeg sa da. Men ja jeg var uenig med hu. Kranglet ikke . Men var nok litt skarp i stemmen. Lagde ikke noe kvalme eller noe større bråk. Er det å være agresiv . Jøss. Da har jeg lært meg noe nytt. Takk for tipset. Anonymkode: 89f9c...c6c Vær så god.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #15 Skrevet 1. juli 2018 Hehe, dette kjenner jeg igjen. Jeg var der... Vet det du, ikke bry deg om henne. Mange irriterer seg ekstremt over den besserwisseren hun er, hun gir deg aldri. Og når hun blir litt beruset som i dette tilfellet, så blir det desto verre. La henne være og bruk heller tiden på de andre felles vennene deres, som meg...du vet...langt lyst hår. 😉 Anonymkode: 0443d...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #16 Skrevet 1. juli 2018 Kjenner igjen typen. Syntes bare de har godt av litt motstand for mange blir helt overkjørt. Anonymkode: d7822...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå