Gå til innhold

Han er i byen, hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg matchet med en fyr på Tinder for flere uker siden. Vi har holdt kontakt på snapchat da begge har vært for opptatt til å møtes. Ser nå at han er byen. Avtalen var at han skulle si fra neste gang han var i byen, slik at vi kunne ta en kaffe. Det har han ikke gjort, og jeg mistenker at det skyldes at jeg hadde fortalt at jeg har vært bortreist siden fredag, tilbake i byen nå. 

Hvordan hinte på en subtil måte at jeg er tilbake i byen og ledig? Vil ikke gi uttrykk for at jeg har sjekket avstanden på Tinder. 

Ps! Han har flere ganger gitt uttrykk for at han faktisk vil møtes, og får ingenting ut av meg ved å snappe (ikke noe dirtypics eller sånn), så at han vil møtes holder jeg som reelt. 

Anonymkode: fa60c...1c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre hva han gjør? Sier han at han er i byen, så sier du at du er tilbake. Så ta det derfra. 

Anonymkode: a07a0...476

AnonymBruker
Skrevet

Sendte en snap som viste at jeg er tilbake i byen... Fikk ikke noe svar 😟 Bør jeg krisetenke nå, eller skal jeg slå meg til ro med at han er opptatt? Jeg vet han var ute i går... 

• Liker 1
Skrevet

Send han en meld og spør hvordan det går. Så forteller du at du er  hjemme igjen, så tar han kontakt hvis han er interessert.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

Send han en meld og spør hvordan det går. Så forteller du at du er  hjemme igjen, så tar han kontakt hvis han er 

Sendte en snap som viste at jeg er tilbake i byen... Fikk ikke noe svar 😟 Bør jeg krisetenke nå, eller skal jeg slå meg til ro med at han er opptatt? Jeg vet han var ute i går... 

Skrevet

Han er kansje opptatt. Gi han litt tid så svarer han nok på meldingen.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en snap som viste at jeg er tilbake i byen... Fikk ikke noe svar 😟 Bør jeg krisetenke nå, eller skal jeg slå meg til ro med at han er opptatt? Jeg vet han var ute i går... 

Var han ute som i ute på byen og drakk så bør du ikke krisetenke enda😉 ikke alle som orker svare på snapper og planlegge dater før 12 på en søndag😁

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en snap som viste at jeg er tilbake i byen... Fikk ikke noe svar 😟 Bør jeg krisetenke nå, eller skal jeg slå meg til ro med at han er opptatt? Jeg vet han var ute i går... 

Har han sett den og ikke svart, eller har han ikke rukket å se den enda?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, TeamWP skrev:

Var han ute som i ute på byen og drakk så bør du ikke krisetenke enda😉 ikke alle som orker svare på snapper og planlegge dater før 12 på en søndag😁

Han drakk, ja. 😊 Håper du har rett, glemte litt hvor tidlig det egentlig er...  Han har dessuten sagt at han ikke er noe planleggingsmenneske, så håper jeg hører noe når han er litt mer våken og klar for dagen 😊

8 minutter siden, Polly Ester skrev:

Har han sett den og ikke svart, eller har han ikke rukket å se den enda?

Han har åpnet den. 

• Liker 1
Skrevet

Kjør rundt omkring helt til du finner han, vreng bilen opp på fortauet om nødvendig og så roper du "Heei! Neimen er det deg? Så gøy!!" :)

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han drakk, ja. 😊 Håper du har rett, glemte litt hvor tidlig det egentlig er...  Han har dessuten sagt at han ikke er noe planleggingsmenneske, så håper jeg hører noe når han er litt mer våken og klar for dagen 😊

Han har åpnet den. 

Håper han bare har sett den i ørska og ikke er helt våken enda og når han kommer seg etter en dusj og en kopp kaffe f.eks, så tar han kontakt og vil møte deg siden dere er i samme by.

Lykke til :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Polly Ester skrev:

Håper han bare har sett den i ørska og ikke er helt våken enda og når han kommer seg etter en dusj og en kopp kaffe f.eks, så tar han kontakt og vil møte deg siden dere er i samme by.

Lykke til :) 

Det håper jeg også. Også håper jeg han ikke var så ørsk at han ikke husker at han har fått "beskjed" om at jeg nå er hjemme. 

Tusen takk:) 

Gjest Cathe.
Skrevet

Dagen er ennå ung, TS. Synes ikke du skal stresse helt ennå. :)

AnonymBruker
Skrevet

Når skal jeg gi opp håpet? 🙈

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når skal jeg gi opp håpet? 🙈

Hva sendte du i snapen til han? 

Hvis det bare var en generell en så tenker han kanskje ikke over å sende svar på den? Hvis du sender en ny og spør om han hadde det hyggelig ute i går og spør om dere skal møtes for en kopp kaffe eller noe sånt? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Polly Ester skrev:

Hva sendte du i snapen til han? 

Hvis det bare var en generell en så tenker han kanskje ikke over å sende svar på den? Hvis du sender en ny og spør om han hadde det hyggelig ute i går og spør om dere skal møtes for en kopp kaffe eller noe sånt? 

Den var forsåvidt generell og ingenting å svare på. Jeg har vært på båttur frem til i dag, så da jeg var i land og følte at bakken under meg gynget, tok jeg bilde av et lettgjenkjennelig sted i byen og skrev: "*** gynger!" 

Poenget var at jeg ville vise at jeg nå er tilbake i byen. Siden vi kommuniserer på snapchat ser vi jo egentlig ikke lenger hvor langt unna vi er hverandre, så jeg føler meg så sykt stalker om jeg gir uttrykk for at jeg ser/vet at han er i byen. Ingenting i snappen han sendte i går ga meg grunn til å forstå det. Og avtalen er altså at han skal si fra når han er i byen og har lyst og tid til å treffes. Så ballen ligger jo hos han vil jeg si. 

Skrevet

Enten er han bare middels interessert, og/eller så er han litt treig på det. Basert på det du har delt burde han vite at du er i byen og tilgjengelig, og hadde han vært interessert så hadde han gitt lyd fra seg. Det kan være en aldersgreie her også selvfølgelig, at dere begge ønsker å framstå som kule og uinteresserte. Men en erfaren mann som er interessert passer på at en interessert kvinne vet at følelsen er gjensidig. Selv om han er superbusy, drita fyllesjuk eller lignende. Det "koster" bare en melding eller en telefonsamtale.

Gjest Cathe.
Skrevet
14 minutter siden, Kreator skrev:

Enten er han bare middels interessert, og/eller så er han litt treig på det. Basert på det du har delt burde han vite at du er i byen og tilgjengelig, og hadde han vært interessert så hadde han gitt lyd fra seg. Det kan være en aldersgreie her også selvfølgelig, at dere begge ønsker å framstå som kule og uinteresserte. Men en erfaren mann som er interessert passer på at en interessert kvinne vet at følelsen er gjensidig. Selv om han er superbusy, drita fyllesjuk eller lignende. Det "koster" bare en melding eller en telefonsamtale.

Jeg tenker det er litt raskt å si at han ikke er sånn superinteressert. Hadde vært annerledes om TS hadde sendt en personlig melding og spurt om de skulle finne på noe, men om han visste TS skulle være borte i helgen, kan deg jo lett hende han har lagt andre planer. At han ikke svarte på snappen til TS synes jeg sånn sett ikke er noe krise. 

Vet du hvor lenge han er i byen, TS? 

AnonymBruker
Skrevet

Aaaner ikke hvor lenge han er her... Tror han har turnusfri, han jobber som polititjenestemann på en annen kant av landet. 

Merker jeg er skikkelig stresset over at jeg ikke hører noe. :(

Skrevet

Du har ikke vurdert å bare være direkte?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...