Gå til innhold

håper noen kan hjepe meg med klarhet her.. er han min twinflame? eller er jeg bare forvirret??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Håper det er noen seere/klarsynte spåmenn /spåkoner her som kan hjelpe..

Jeg har familie med barn og mann. Alt er bra på papiret. Men så er det denne ene, som alltid er i tankene mine..

En god venn gjennom flere år vi ser hverandre så dypt på alle plan trenger ikke ord. kan vi være tvillingsjeler??

Har en følelse om at vi vil ende opp sammen tilslutt. Selv om jeg har det fint der jeg er nå, har jeg alltid hatt en følelse av at dette er midlertidig. Det tærer på meg. Skal jeg ta tiden til hjelp? Blir det meg og han tilslutt? 

Håper en der ute har tid og lyst til å se litt på min situasjon ❤️ 

Anonymkode: 80345...660

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lyst så kan du sende meg en PM med fødselsinformasjonen til alle dere tre. Da kan jeg se på synastrien deres. (Astrologi). Det høres ut som om dere kan ha en sterk aspekt mellom hverandres sol og måne. Kanskje er det 12 eller 8 hus involvert. Det hadde vært veldig interessant å se. Kanskje det kan gi deg et slags svar. Jeg kan også stille et "horary" på spørsmålet ditt "Blir det meg og han tilslutt" og sette det i kombinasjon med synastri-kartet.
Kommer til å ta meg tid, det er en komplisert prosess, men kan se hva jeg får til.

Da trenger jeg fødselsdato + årstall + klokkeslett.
Hvis en av dere er født utenfor Skandinavia så trenger jeg også å vite fødeland.

Mange går ikke rundt og vet tidspunktet de ble født, men om du har mulighet til å finne det ut så vil det hjelpe meg MYE. Hør med familie og mamma'er. Å si "på morgenen" er ikke godt nok. Å si 6-7 tida kan gå til nøds.
Jeg kan forsøke å stille synastrien uten klokkeslett også. Men som sagt, OM du vet så kan jeg svare deg MYE mer nøyaktig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...