AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Hva er greia. Men da mener jeg ikke at voksne tar masse snapp oppdatering og sender små hverdagslige ting. Jeg har noen av de venninner og jeg syns det er morsomt oss i mellom og sende hverdagslige oppdatering.. turer, båt turer og ellers oppdateringer Men har noen andre venninner som jeg ikke alltid vet hvor jeg Har dem. Muligens det er meg som hårsår. De kan f.eks sende flere ( helst selfie av seg selv og sammen med hverandre og sier synd st jeg ikke kunne være med osv ).. jeg stusser litt på det om de virkelig mener dette eller er ett forsøkt om å plage meg litt og gni det litt inn. Jeg gjør aldri det samme til en av dem som ikke er med når jeg er f.eks ute med hun tredje. Tenker at det kan være litt sårende. Da er det aldri noe spørsmål fra hun tredje heller at vi skal ta selfie å legge det ut sammen og eventuelt sende det til hun andre som ikke er med) Ikke tar hun snap heller av vi to er sammen og gjør noe ( eks som å går turer eller ut å Spiser og ta ett glass osv ) om jeg ikke liker å røpe det eller ei så kjenner jeg det stikker litt. Føler som jeg er tilbake ungdoms skolen og da hadde vi ikke snapp engang. Sikkert bare meg som er hårsår. Er voksen nå og Burdre håndtere dette og heller tenke på andre ting Men andre som føler de har opplevd det samme? Anonymkode: 96465...793
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Vi sender alltid selfie til de som ikke kunne være med, selv synes jeg det er hyggelig at de tenker på meg dersom jeg ikke er med på noe. Hvorfor tenker du at de gjør det med vonde hensikter? De er jo venninnene dine. Anonymkode: 6208e...942 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Det kommer litt an på. Hvis det er noe du hadde hatt lyst til å delta på, men aldri har blitt tilbudt/ invitert med på, så kan det virke som det er vondt ment. Hvis det er ting du har takket nei til, så synes jeg det er greit. I hvert fall hvis du treffer dem av og til. Da tror jeg det bare er en måte å inkludere deg på, selv om du ikke hadde mulighet til å være med. Man er i overkant hårsår hvis man ikke tåler å av og til se bilder av at folk har det gøy uten at man selv er med. Hvis det ikke er snakk om konsekvent utfrysing, da, men det fikk jeg ikke inntrykk av at det var snakk om. Anonymkode: c83ef...b2d 3
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har noen andre venninner som jeg ikke alltid vet hvor jeg Har dem. Muligens det er meg som hårsår. De kan f.eks sende flere ( helst selfie av seg selv og sammen med hverandre og sier synd st jeg ikke kunne være med osv ).. jeg stusser litt på det om de virkelig mener dette eller er ett forsøkt om å plage meg litt og gni det litt inn. Anonymkode: 96465...793 Synd du ikke kunne være med? Spurte de om du hadde anledning da?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia. Men da mener jeg ikke at voksne tar masse snapp oppdatering og sender små hverdagslige ting. Jeg har noen av de venninner og jeg syns det er morsomt oss i mellom og sende hverdagslige oppdatering.. turer, båt turer og ellers oppdateringer Men har noen andre venninner som jeg ikke alltid vet hvor jeg Har dem. Muligens det er meg som hårsår. De kan f.eks sende flere ( helst selfie av seg selv og sammen med hverandre og sier synd st jeg ikke kunne være med osv ).. jeg stusser litt på det om de virkelig mener dette eller er ett forsøkt om å plage meg litt og gni det litt inn. Jeg gjør aldri det samme til en av dem som ikke er med når jeg er f.eks ute med hun tredje. Tenker at det kan være litt sårende. Da er det aldri noe spørsmål fra hun tredje heller at vi skal ta selfie å legge det ut sammen og eventuelt sende det til hun andre som ikke er med) Ikke tar hun snap heller av vi to er sammen og gjør noe ( eks som å går turer eller ut å Spiser og ta ett glass osv ) om jeg ikke liker å røpe det eller ei så kjenner jeg det stikker litt. Føler som jeg er tilbake ungdoms skolen og da hadde vi ikke snapp engang. Sikkert bare meg som er hårsår. Er voksen nå og Burdre håndtere dette og heller tenke på andre ting Men andre som føler de har opplevd det samme? Anonymkode: 96465...793 Dagens store problemstilling... sosiale medier igjen. Buhu... Anonymkode: 46a4e...b3e 2
Hårstrikk79 Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Jeg er så glad for at jeg ikke har snapchat Jeg kan ikke hjelpe for det, men syns det er så selvsentrert å skulle sende snap og selfie for hver minste lille ting man foretar seg.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Jeg sender snap av oss som møtes til de som ikke kan, litt sånn "hei, her er en hilsen fra oss". Hvis det er å bli såret syns jeg du er veldig nærtagende. Er jeg på tur med en venninne kan jeg sende snap til de andre, (som regel har alle fått tilbud om å være med), men det er ikke hvem som helst som har fri mandag formiddag f.eks. På lørdag så vi fotballkamp, tok en skål for hun som var på jobb og sendte "vi tar en skål for deg" med bilde på snap. Har ikke tenkt et sekund at det er frekt. Jeg er på dijn alder, og holder kontakt med både venner, kolleger og bekjente via snap, det eneste jeg syns er irriterende er 30 snaps med hyling fra konserter. Anonymkode: feb1a...87c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 På 1.7.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på. Hvis det er noe du hadde hatt lyst til å delta på, men aldri har blitt tilbudt/ invitert med på, så kan det virke som det er vondt ment. Hvis det er ting du har takket nei til, så synes jeg det er greit. I hvert fall hvis du treffer dem av og til. Da tror jeg det bare er en måte å inkludere deg på, selv om du ikke hadde mulighet til å være med. Man er i overkant hårsår hvis man ikke tåler å av og til se bilder av at folk har det gøy uten at man selv er med. Hvis det ikke er snakk om konsekvent utfrysing, da, men det fikk jeg ikke inntrykk av at det var snakk om. Anonymkode: c83ef...b2d Det virker jo slikt etter hva ts skriver.. Anonymkode: 28932...bd4 1
Raven.Writingdesk Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 Som andre skriver: om dette gjøres i situasjoner hvor du ikke engang har blitt invitert, så virker det jo veldig absurd å sende deg melding med at «synd du ikke er her». Om du har blitt invitert og ikke kunne pga andre ting, tenker jeg at de sikkert gjør det for å inkludere deg. Vise at de tenker på deg når de er sammen og at du mangler
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 Jeg er så glad jeg ikke har snap, Instagram, twitter eller facebook. Jeg har derimot en smarttelefon som jeg kan ringe, sende SMS og MMS med. Det får holde! Jeg slipper alle bekymringer og frustrasjon som SoMe fører med seg. Anonymkode: 6c5c1...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå