AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 En tindermatch og jeg har snappet daglig til hverandre i flere uker. Jeg er for tiden på helgetur med foreldre og besteforeldre for å markere et jubileum i familien. "Informerte" tindermatchen om dette, og i går, da jeg var alene, snappet vi en del frem og tilbake. Der han kunne ha avsluttet samtalen, fikk jeg et spørsmål tilbake e.l. slik at det ble en samtale som vedvarte frem til han sa han måtte legge seg for å få noen timer søvn. Det gikk så stort sett i mer eller mindre klare selfier. Før vi gikk ut for å spise middag i dag, snappet jeg en speilselfie av meg i kjolen. Fikk forsåvidt positiv respons, men ingen selfie. Senere på kvelden snappet jeg at favorittlaget jeg har valgt meg ut for VM vant kampen de spilte i kveld. Jeg har sagt at jeg fungerer som lykketroll for et lag, og følte dette spilte på det. Fikk ikke noe respons på dette. Snappen var utformet "generelt" og ble sendt til flere, så det var ingenting personlig med den. Mitt spørsmål er derfor: Ble jeg masete som nevnte dette med fotballkampen? Bør jeg nå avvente til han sender snap, eller er det teit? Han åpner alltid snappene raskt og svarer alltid om det er en personlig snap, stort sett alltid også selv om han skjønner at den er upersonlig. Jeg liker han veldig godt, det er derfor jeg ønsker hjelp til å roe nervene. Anonymkode: c3790...25d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Chill. Jeg svarer heller ikke på snapper som jeg ser er fellessnapper. Ikke send for mange snapper, kan fort bli slitsomt. Anonymkode: ec027...4ad 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Du bør ha litt is i magen nå, og ikke snappe på en stund. Jeg har en tendens til å bli litt ivrig, og må tvinge meg selv til å roe meg ned når jeg holder på med noen. Mange menn mister interessen hvis man blir for intens, og gir for mye. De liker å jakte. Så nå ville jeg ventet, hvis jeg var deg. Kanskje ikke åpne/ respondere med en gang, hvis han snapper til deg etterhvert. Anonymkode: eb5af...667 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå