AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Jeg drømte at jeg befant meg på et moderne sykehus med korsfestelses (stigmata) sår og skader på hender, føtter og hode. Og at deler av min familie som er sterkt religiøse først da dukket opp i en samlet gruppe for å se meg. I drømmen husker jeg at jeg tenkte "åja, nååå kommer de for å se meg nå.." og følte bare en inderlig forakt for dem alle. Husker og at jeg følte det måtte gå mot slutten for mitt fysiske liv. Det var veldig merkelig å drømme noe slikt. Hvorfor kan jeg ha drømt dette? Det har ikke vært noe utløsende faktorer hverken i religiøs eller familiær retning. Det er endel år siden jeg drømte dette. Anonymkode: adae5...f40
Oddy Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 (endret) Har egentlig lest en del hva forskjellige ting en drømmer om kan bety. Drømmene dine er ofte basert på hvordan livet ditt er. Hva du føler daglig og hvordan livssituasjonen din er. Måten du forklarer drømmen din på at det nesten er som en korsfestelse slik som Jesus. Høres ut som du kanskje eventuelt har det vanskelig i livet akkurat nå ? Alt i fra stress, angst eller ustabilitet. Ofte drømmer som har med tortur, vold eller skader på kropp i drøm indikterer ofte ubehag eller negativitet i virkeligheten. Det kan også kanskje bety at du har noe i livet akkurat nå som er vanskelig eller som gjør deg veldig stresset, liksom at (du må FÅ DET TIL, ELLERS SÅ GÅR ALT TIL ******) En annen ting det kan bety er at du eventuelt føler deg missforstått av familien din? siden det var de som dukket opp. At du føler at du ikke blir hørt. Endret 30. juni 2018 av Oddy
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 9 timer siden, Oddy skrev: Har egentlig lest en del hva forskjellige ting en drømmer om kan bety. Drømmene dine er ofte basert på hvordan livet ditt er. Hva du føler daglig og hvordan livssituasjonen din er. Måten du forklarer drømmen din på at det nesten er som en korsfestelse slik som Jesus. Høres ut som du kanskje eventuelt har det vanskelig i livet akkurat nå ? Alt i fra stress, angst eller ustabilitet. Ofte drømmer som har med tortur, vold eller skader på kropp i drøm indikterer ofte ubehag eller negativitet i virkeligheten. Det kan også kanskje bety at du har noe i livet akkurat nå som er vanskelig eller som gjør deg veldig stresset, liksom at (du må FÅ DET TIL, ELLERS SÅ GÅR ALT TIL ******) En annen ting det kan bety er at du eventuelt føler deg missforstått av familien din? siden det var de som dukket opp. At du føler at du ikke blir hørt. Jeg er aldri blitt hørt så er vel der det ligger. At jeg må bli jesus selv skal de bry seg om meg, men selv da er det ikke meg de ser egentlig. Anonymkode: adae5...f40
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Jeg er også enig i tolkingen. Hele drømmen er et symbol på den følelsen du selv beskriver; at du ikke blir sett av familien din - medmindre du blir religiøs selv. Det er følelsen i drømmen som er viktig, ikke symbolene. Anonymkode: ba508...469
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også enig i tolkingen. Hele drømmen er et symbol på den følelsen du selv beskriver; at du ikke blir sett av familien din - medmindre du blir religiøs selv. Det er følelsen i drømmen som er viktig, ikke symbolene. Anonymkode: ba508...469 Selv om det er en god stund siden jeg hadde drømmen så husker jeg godt følelsene i den. Det var først forbauselse idet jeg oppdaget sårene og lurte på hva som hendte med meg og kjente igjen denne type sår. Deretter når jeg oppdaget familiemedlemmene kom gående utenfor, letende etter meg, fikk jeg en følelse av oppgitthet. At akkurat disse personene kom fordi jeg var en nyhet, en sjeldenhet (stigmaet, kristne er jo enormt opptatt av akkurat den delen, verden over) og jeg var oppgitt fordi jeg hadde vært igjennom så mye i så mange år og de hadde aldri brydd seg nok til å kontakte meg engang eller kjenne meg. Husker at jeg tenkte før jeg våknet, at dersom noe slikt skjedde i mitt virkelige liv da ville jeg ikke ha noen av de på besøk. Og det slik jeg føler det den dag i dag. Anonymkode: adae5...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå