AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #21 Skrevet 2. juli 2018 58 minutter siden, lllll skrev: Bilder av barn på en (let's face it) knulleapp er litt makabert syns jeg. Knulleapp? Hvis jeg skal finne meg en kjæreste, bør jeg bruke en annen app? Anonymkode: c789a...4ee
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #22 Skrevet 2. juli 2018 Mye sminke, bruk av filter og bilde av småhunder blir filtrert bort av meg. Anonymkode: ea7df...4e9
lllll Skrevet 2. juli 2018 #23 Skrevet 2. juli 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knulleapp? Hvis jeg skal finne meg en kjæreste, bør jeg bruke en annen app? Anonymkode: c789a...4ee Mange assosierer Tinder med ligg, ja. Innlegget mitt handlet om barn. Jeg syns det å legge ut bilder av barn er en uting uansett hvilken datingapp du bruker. Alle forstår at ungene dine betyr alt for deg, trenger ikke legge ut bilder av de for å understreke det. Det holder å opplyse om barn i teksten. Jeg sveiper bort disse fordi jeg ikke ønsker involvere meg med mennesker som synes dette er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå