Gå til innhold

Hvordan siler du ut på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke kriterier siler du etter på Tinder? Hva får deg til å sveipe noen til venstre? Ønsker svar fra både kvinner og menn.

Anonymkode: 44321...156

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper alle streitingene bort. Liker de som skiller seg ut litt, men helst ikke på harry-siden av skalaen. Sveiper bort menn med barn. Sveiper bort menn som tar bilde av trynet sitt med den tatoverte armen sin merkelig plassert innenfor samme ramme. Sveiper bort menn med tribals. Er fan av menn med tattiser altså, men jeg har preferanser. Sveiper bort modeller. Sveiper bort advokater. Sveiper bort leger. Sveiper bort magaluf-typer. Sveiper bort menn i oktoberfest-antrekk. Sveiper bort menn i bunad. Sveiper bort menn i baris. Sveiper bort menn som bare har uklare bilder. Sveiper også bort menn som bare har klart å ta bilder av seg selv på en slik en måte at du kan se alle busene og litt av hjernebarken. Sveiper bort menn som bare har bilder av masse folk. Sveiper bort menn med emoji-profiltekst. Sveiper bort alt.

Anonymkode: b21bf...a38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper bort

- menn med barn.

- menn med solbriller på alle bildene.

- menn i bar overkropp.

- menn som sitter med siggen i den ene hånda og alkohol i den andre.

- menn som har mye skrivefeil i bioen.

- menn som har langt hår og/eller langt skjegg.

- menn som har ein klein quote på engelsk i bioen.

- menn som skriver at de bare er ute etter et ligg.

- menn som er overvektige.

- menn som er typisk råner med Volvo 240.

- menn som lever for Grabbarne Grus på Rhodos.

Anonymkode: 0eea6...898

• Liker 3
Skrevet

- Menn med bart

- Menn med solbriller

- Menn i bar overkropp 

- Gruppebilde

- Menn med barn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- ALLE damer som KUN har trynebilder (og ikke bilder av seg i helfigur) - fordi hun kan være så fin hun bare vil i ansiktet, men er hun overvektig og pløsete går hun rett til venstre

- Damer som bare har bilde av seg sammen med venner så du ikke aner hvem hun er på bildene

- Damer med barn som er veldig unge type 0-5 år

- Damer som bruker Snapchat filter på bildene sine for å se bedre ut

- Damer som rir på en hest

- Damer med masse tatoveringer

- Damer som gjør alt for å se deilig ut (bodd i solarium eller 5 kg sminke trødd i ansiktet)

- Damer med masse rynker for alderen

- Damer med kort hår (Slik at dem ser ut som en mann)

Anonymkode: 56d24...e8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- ALLE damer som KUN har trynebilder (og ikke bilder av seg i helfigur) - fordi hun kan være så fin hun bare vil i ansiktet, men er hun overvektig og pløsete går hun rett til venstre

- Damer som bare har bilde av seg sammen med venner så du ikke aner hvem hun er på bildene

- Damer med barn som er veldig unge type 0-5 år

- Damer som bruker Snapchat filter på bildene sine for å se bedre ut

- Damer som rir på en hest

- Damer med masse tatoveringer

- Damer som gjør alt for å se deilig ut (bodd i solarium eller 5 kg sminke trødd i ansiktet)

- Damer med masse rynker for alderen

- Damer med kort hår (Slik at dem ser ut som en mann)

Anonymkode: 56d24...e8b

Av ren nysgjerrighet ;hvorfor sveiper du bort damer på hest? 

Anonymkode: 99c08...42e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg og på.

Anonymkode: f0f59...bb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv prøver jeg å sveipe bort alle som:

- har inspirerende visdomsord på engelsk enten i bildene eller i teksten

- har emojis som tekst, med mindre en av dem er av en datamaskin

- ikke har noen tekst

- har en streng og kjip tekst

- har for mange turbilder, treningsbilder og reisebilder

- har mindre enn tre bilder

- har ansiktsbilde tatt ovenfra, og ingen andre bilder kan bekrefte at det ikke er ugler i mosen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på tinder, men husker at noen av profiltekstene var direkte sure, og jeg følte at jeg ble møtt med en pekefinger og et skeptisk blikk. Jeg var hverken ute etter one night stand eller «noe useriøst», men det oppstår ikke akkurat søt romantikk av: «Hvis du er en av dem, sveip til venstre.»

Anonymkode: 98c74...8d9

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke på tinder, men husker at noen av profiltekstene var direkte sure, og jeg følte at jeg ble møtt med en pekefinger og et skeptisk blikk. Jeg var hverken ute etter one night stand eller «noe useriøst», men det oppstår ikke akkurat søt romantikk av: «Hvis du er en av dem, sveip til venstre.»

Anonymkode: 98c74...8d9

Hehe. "Nå er jeg jaggu lei av å bli lurt! Hver jævla gang så bare puler de meg, og stikker etterpå! Jeg må ha vært igjennom halve byen allerede!! Så hvis du er en av de som bare er ute etter en ONS, SÅ KAN DU SE TIL HELVETE Å SVEIPE TIL VENSTRE!!!"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Smiler hun på bildet er jeg automatisk interessert og blar videre.

Siden jeg selv er slank luker jeg ut dem som er overvektige (litt ekstra går fint).

Om damen ser ut som en "bimbo"/ei som typisk lever på utseendet så blar jeg henne bort.

Om hun bare har eksklusive bilder fra eksotiske reisemål og høy partyfaktor blar jeg henne bort, jeg vil ha ei partner som også liker det enkle livet( jeg er lei av ONS selv).

Kommer hun med strenge krav i bioen (ikke gidd å ta kontakt om du ikke..eller om du liker den typen musikk.) så blar jeg henne bort konsekvent.

Om hun tydelig er på ferie i området blar jeg henne bort.

Om hun har hund og elsker alt med hund å gjøre så passer ikke vi sammen siden jeg er allergisk.

Har hun bare typiske instagram showoff bilder i helfigur med et lekkert antrekk hvor hun ler mens hun typisk lener seg inntil en trapp/teleskop/lyktestolpe eller er dekket i malingspulver(som veldig mange er) så blar jeg henne bort. Virker unaturlig og hun er sikkert veldig glad i å sitte på telefonen og få mange likes..

Andre ting som ikke er et pluss er intetsigende sitater på engelsk.

Anonymkode: 8d66e...2b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sveiper bort alle som er tynnere enn meg. Vil ikke ødelegge for noen om de sveiper høyre på meg og så ser hvor overvektig jeg er (har helfigur og oppdaterte bilder på Tinder, men ser verre ut i virkeligheten). 

Anonymkode: 74f3e...708

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Er vel av samme grunn som vi kvinner - mange av oss i alle fall - sveiper bort menn som kun har bilder med øl, røyk og snus. Det handler bare om at de da lever en livsstil som vi ikke føler vi ville ha passet inn i. Om en har bilder av seg selv på hest så tyder det på at det gjerne er noe man driver med mer fast, og ikke bare en hestetur en tok på Mallorca. Liker ikke hester, har null interesse av hester.

Anonymkode: 05da4...5b4

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg oversett av damene:( har alltid mye oppmerksomhet fra jenter på byen, men på Tinder får jeg bare match med jenter som ligger "under" meg i utseende. Det er en jævla parodi. Vært på sånn 5 tinder dates og det har ikke engang vært close i matching. Med en gang jeg møter de tenker jeg "fuck".

Men når det kommer til hva jeg sveiper til venstre på:

- tjukk

- Harry. 

- snapchat-filtre

- jenter som virker litt sprø og har 40 linjer med profiltekst

- jenter som skal være så jævlig tøffe og macho (overkompensering)

- jenter som har kun bilder med det helt samme ansiktsuttrykket

Anonymkode: 8c800...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Sveiper bort menn som trener, ser trent ut og skriver at de like trening. Og de som er for kjekke for meg, type 3 og oppover på skalaen. 

Har sveipet "riktig" vei for noen kjekke.. men det var for å teste, de er alt for pene for meg. Så jeg unmatcher de så fort de skriver hei. 

Enda ikke turt å møtt noen og tørr så vidt å snakke til dem. Fordi jeg er så lite pen som du får det. Stygg og feit, vet ikke hvorfor jeg orker tinder en gang. 

Anonymkode: 4e356...d24

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg oversett av damene:( har alltid mye oppmerksomhet fra jenter på byen, men på Tinder får jeg bare match med jenter som ligger "under" meg i utseende. Det er en jævla parodi. Vært på sånn 5 tinder dates og det har ikke engang vært close i matching. Med en gang jeg møter de tenker jeg "fuck".

Men når det kommer til hva jeg sveiper til venstre på:

- tjukk

- Harry. 

- snapchat-filtre

- jenter som virker litt sprø og har 40 linjer med profiltekst

- jenter som skal være så jævlig tøffe og macho (overkompensering)

- jenter som har kun bilder med det helt samme ansiktsuttrykket

Anonymkode: 8c800...cb6

Så disse jentene ser så veldig annerledes ut i virkeligheten enn på Tinder bildene? For du valgte jo å møte de? Det må være så kjipt å dra på date med en fyr og se misbilligelse i blikket hans fra det øyeblikket man møtes.

Anonymkode: 723fe...2e8

• Liker 1
Skrevet

Folk som har bilde av unger. Bilder av barn på en (let's face it) knulleapp er litt makabert syns jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, lllll skrev:

Folk som har bilde av unger. Bilder av barn på en (let's face it) knulleapp er litt makabert syns jeg. 

Gutter/menn bruker jo disse bildene bevisst tror jeg fordi de vet mange jenter tenker det er attraktivt med noen som liker barn. "Seeee på meg med den søte nevøen/niesen min daa". Enten de vil ha dame eller et ligg så tenker de nok det funker bra.

Anonymkode: 723fe...2e8

Skrevet

Sveiper bort menn med bare treningsbilder, spesielt bilder tatt i speil med bar overkropp. Menn som ser ustelt ut, har barn på bilder ( gjør ingenting at han har barn, men synes det er drøyt å ha bilde på tinder), bitter i bioen, bare partybilder, overdrevet fokus på utseende ol. Sveiper også bort leger fordi jeg er spl selv, og kjedeligere mennesker skal man jammen lete lengre etter...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper bort nesten alle damer som ikke skriver noe (da må bildene være veldig bra for at jeg skal sveipe til høyre).

Jeg sveiper bort jenter på hester - fordi jeg antar at de bruker mye tid på hester. Det gjør iallfall jentene jeg kjenner. Det er nesten like ille som gutter som gamer i timevis.

Jeg sveiper bort jenter som bare tar bilder av ansiktet (ingen kropp = ingen høyre-sveiping). Litt fett på kroppen er ingen problem, å skjule det er turn off.

Jeg sveiper bort alle som har snap-filter på alle bildene. Spesielt ekorn eller katt-filter for å se "søtere" ut. 

Jeg sveiper bort dem med masse tatoveringer. Et par små tatoveringer er ok, men ikke hel arm.

Jeg sveiper bort de som ikke har mer enn et ansiktsuttrykk. Klarer man ikke å variere ansiktuttrykket, antar jeg at de har tatt botox eller ser ikke pen ut i andre ansiktuttrykk.

Jeg sveiper bort alle som ikke smiler. Minst 1 smil (gjerne med tenner) er minstekravet mitt.

Jeg sveiper bort de som tar kun gruppebilder. Hvem av dem er henne liksom?

Jeg sveiper bort alle bimbo / golddigger / de med 10 kg sminke eller brunkrem eller solarium hver dag. 

Nå høres det ut som jeg er dømt til å være singel :) 

Anonymkode: c789a...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...