AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #21 Skrevet 30. juni 2018 7 minutter siden, Rosatoast skrev: BOOTYCALL Enig!! Anonymkode: 9a853...ec6
Xcase33 Skrevet 1. juli 2018 #22 Skrevet 1. juli 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei!!! Er litt stressa, fordi en gutt jeg har matchet med på tinder for en stund sida og snakket masse med vil møte meg nå på byen. Jeg har ikke drukket og har ikke planer om å dra ut med venninner. Men vet at han er med kompiser. Han vil gjerne møte meg (ikke bare for sex altså, men for at vi kan møtes for første gang). Og jeg har veldig lyst, men jeg vet ikke om jeg tør! Han er 24 og jeg er 21. Vet at han er en ordentlig gutt, men jeg er så usikker. Hva ville du gjort? Jeg har kjempe lyst, men klarer ikke hoppe i det! Samtidig sitter jeg her usminket og ville trengt å ordne meg en del som vil ta en time, før jeg tør å komme meg ut og møte han edru. Sorry hvis dette ble rotete, men jeg er dritstressa og klarer ikke ta akkurat denne avgjørelsen for meg selv.. Anonymkode: 407f9...690 Vi lever i en ganske spesiell tid når kvinner lar offentlige forum avgjøre sin egne skjebne i valg av livspartner, date, osv. Har sett dette mer og mer egentlig...hadde jeg vært han og skjønt at du gikk på en offentlig forum på denne måten. Vel la oss si at ingen mengde sminke hadde "overskygget" betydningen av det 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #23 Skrevet 1. juli 2018 7 minutter siden, Xcase33 skrev: Vi lever i en ganske spesiell tid når kvinner lar offentlige forum avgjøre sin egne skjebne i valg av livspartner, date, osv. Har sett dette mer og mer egentlig...hadde jeg vært han og skjønt at du gikk på en offentlig forum på denne måten. Vel la oss si at ingen mengde sminke hadde "overskygget" betydningen av det Ikke alle har venner de kan drøfte med om slikt. De som ikke sitter på forumet drøfter ofte ting med venner Anonymkode: bed6e...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #24 Skrevet 1. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er useriøs. Hadde han vært seriøs med deg hadde han sørget for å treffe deg på dagtid for lengst. Han er kun ute etter sex. Sorry. At han vil møte deg nå betyr at hun han hadde avtale med i kveld har dumpa han for en god grunn. Anonymkode: f5d4e...136 DETTE!!!!!! Håper du lot være å treffe han i går TS! Forhåpentligvis kommer han tilbake til deg med en bedre date og et bedre tidspunkt, for jeg håper jo som deg at han er en fin fyr! Anonymkode: bb3a7...db7
viren Skrevet 1. juli 2018 #25 Skrevet 1. juli 2018 TS: Helt riktig av deg å droppe og møte han på den måten, av så mange grunner (som flere over har nevnt). Du virker som om du har veldig lyst til å møte han, så da er det veldig greit å avtale et møte hvor fokuset er dere to, slik at dere kan bli bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #26 Skrevet 1. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: DETTE!!!!!! Håper du lot være å treffe han i går TS! Forhåpentligvis kommer han tilbake til deg med en bedre date og et bedre tidspunkt, for jeg håper jo som deg at han er en fin fyr! Anonymkode: bb3a7...db7 Hvorfor så dramatisk? Anonymkode: 2810a...49d
Gjest Mass Skrevet 1. juli 2018 #27 Skrevet 1. juli 2018 Jeg tenker at du må beholde en viss form for verdighet og sette en standard helt i starten. Ikke hopp med en gang han sier hopp, og ikke vær tilgjengelig til enhver tid på døgnet når det passer ham. Spesielt ikke på fylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå