Gå til innhold

TRENGER SVAR FORT!! Skal jeg møte han nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!!!

Er litt stressa, fordi en gutt jeg har matchet med på tinder for en stund sida og snakket masse med vil møte meg nå på byen. Jeg har ikke drukket og har ikke planer om å dra ut med venninner. Men vet at han er med kompiser. Han vil gjerne møte meg (ikke bare for sex altså, men for at vi kan møtes for første gang). Og jeg har veldig lyst, men jeg vet ikke om jeg tør! Han er 24 og jeg er 21. Vet at han er en ordentlig gutt, men jeg er så usikker. Hva ville du gjort? Jeg har kjempe lyst, men klarer ikke hoppe i det! Samtidig sitter jeg her usminket og ville trengt å ordne meg en del som vil ta en time, før jeg tør å komme meg ut og møte han edru. Sorry hvis dette ble rotete, men jeg er dritstressa og klarer ikke ta akkurat denne avgjørelsen for meg selv..

Anonymkode: 407f9...690

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde droppa det.

Anonymkode: bb3a7...db7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ta det en annen gang

Anonymkode: 8d48b...6ea

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt han om å møtes på dagtid  på søndag i stedet på en kafe el.l., om det passer for begge da.

Anonymkode: cd7ec...041

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!!!

Er litt stressa, fordi en gutt jeg har matchet med på tinder for en stund sida og snakket masse med vil møte meg nå på byen. Jeg har ikke drukket og har ikke planer om å dra ut med venninner. Men vet at han er med kompiser. Han vil gjerne møte meg (ikke bare for sex altså, men for at vi kan møtes for første gang). Og jeg har veldig lyst, men jeg vet ikke om jeg tør! Han er 24 og jeg er 21. Vet at han er en ordentlig gutt, men jeg er så usikker. Hva ville du gjort? Jeg har kjempe lyst, men klarer ikke hoppe i det! Samtidig sitter jeg her usminket og ville trengt å ordne meg en del som vil ta en time, før jeg tør å komme meg ut og møte han edru. Sorry hvis dette ble rotete, men jeg er dritstressa og klarer ikke ta akkurat denne avgjørelsen for meg selv..

Han burde invitert deg i god tid før dere skulle møtes. Jeg hadde ikke dratt og møtt han i kveld.

Anonymkode: cd7ec...041

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ta det en gang du har bedre tid og når han ikke er full :)

Anonymkode: 461c9...f30

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

All min fornuft sier at jeg ikke bør dra. Men jeg vil ikke gå glipp av det, jeg har virkelig lyst. Men som dere sier så burde jeg kanskje vente til en annen gang, så jeg får nok gjøre det.. Er bare redd for at han skal finne en annen dame ellerno eller at han skal synes jeg er luremus/kjedelig osv..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her!

All min fornuft sier at jeg ikke bør dra. Men jeg vil ikke gå glipp av det, jeg har virkelig lyst. Men som dere sier så burde jeg kanskje vente til en annen gang, så jeg får nok gjøre det.. Er bare redd for at han skal finne en annen dame ellerno eller at han skal synes jeg er luremus/kjedelig osv..

Hvis han virkelig er noe å samle på så finner han ikke en dame i kveld eller tenker at du er en luremus.

Bli hjemme og møt han på en ordentlig date senere hvor han ikke er full hvor dere faktisk kan treffes ordentlig første gang.

• Liker 8
Skrevet

nooooo du blir hjemme. Hadde du vært min  lille søster så hell no om du drar ut nå! 

• Liker 1
Skrevet

Møt han en annen dag når det passer bedre for deg og han ikke er ute å drikker med kompiser. Så kan dere møtes bare dere to og bli  bedre kjent. Ser ikke hvorfor han skal syntes du er kjedelig av den grunn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Følg fornuften din! Man angrer ALDRI på at man følger fornuften sin, men man angrer ofte på  at man lar være.

• Liker 2
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Send ham en melding og si at det passer litt dårlig nå, og så foreslår du heller et annet spesifikt tidspunkt. På den måten unngår du å fremstå som desperat og billig, samtidig som du viser at du er interessert.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han virkelig er noe å samle på så finner han ikke en dame i kveld eller tenker at du er en luremus.

Bli hjemme og møt han på en ordentlig date senere hvor han ikke er full hvor dere faktisk kan treffes ordentlig første gang.

Du har rett. Jeg er bare veldig dårlig på å bli kjent med folk i edru tilstand, og da SPESIELT når det er en attraktiv gutt jeg liker.. Også har jeg aldri vært på date før med en jeg aldri har møtt, syns kafè med en fremmed høres veldig kleint ut😂

2 minutter siden, carmen81 skrev:

nooooo du blir hjemme. Hadde du vært min  lille søster så hell no om du drar ut nå! 

Haha, okey sister! Får bli hjemme😂😫😵

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følg fornuften din! Man angrer ALDRI på at man følger fornuften sin, men man angrer ofte på  at man lar være.

Feil. Jeg var så fornuftig at jeg droppa å møte en fyr. Eller fornuftig og fornuftig... jeg tenkte at siden jeg er dame så bør jeg la vær 😛 

Anonymkode: 2810a...49d

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Maruwan skrev:

Send ham en melding og si at det passer litt dårlig nå, og så foreslår du heller et annet spesifikt tidspunkt. På den måten unngår du å fremstå som desperat og billig, samtidig som du viser at du er interessert.

Fremstår en mann som despreat og billig om han vil møtes på kvelden/byen da? Synes det der er en kommentar bare kvinner får.

• Liker 3
Gjest Reputation
Skrevet

Det er veldig lett å bli kveldens mann/dame når man får sms så sent. Er det en kar du er interessert i, så ville jeg gjort som de andre sier og spurt om en date på dagtid. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er attraktivt ved å møte en gutt for første gang, når han er på byen - full, med kompiser? LOL

Anonymkode: b086c...a8e

• Liker 2
Skrevet

BOOTYCALL 

• Liker 2
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fremstår en mann som despreat og billig om han vil møtes på kvelden/byen da? Synes det der er en kommentar bare kvinner får.

Det er litt forskjell på det å gå på byen sammen, og det å bli fylle-kontaktet klokken halv tolv om kvelden for så å stille opp klar som et egg. Klart en mann ville fremstått som akkurat like desperat og billig da. Men så er det også sånn at menn oftere enn kvinner kan skille mellom sex og forelskelse. En mann vil typisk tenke at han kanskje får seg et knull om ikke noe mer, og da er det ikke like farlig å fremstå som billig og desperat. Men her er det snakk om en jente som åpenbart er forelsket i fyren, og vil ha ham som kjæreste, og da er det litt andre spilleregler som gjelder. I likhet med de fleste andre her, så tenker jeg også i dette tilfellet: "booty call".

Endret av HerrBæsjerumpehull
AnonymBruker
Skrevet

Han er useriøs. Hadde han vært seriøs med deg hadde han sørget for å treffe deg på dagtid for lengst. Han er kun ute etter sex. Sorry.

At han vil møte deg nå betyr at hun han hadde avtale med i kveld har dumpa han for en god grunn.

Anonymkode: f5d4e...136

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...