FrodeF Skrevet 1. juli 2018 #21 Skrevet 1. juli 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det skal jeg være jævla glad for. Hun skulle bare visst hva som flyr gjennom huet mitt når hun bøyer seg framover for å bytte papir i printeren. Anonymkode: 6c75e...2ce Du må lære deg forskjellen på kåt /forelska. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #22 Skrevet 1. juli 2018 5 minutter siden, FrodeF skrev: Du må lære deg forskjellen på kåt /forelska. Det var min tanke også Anonymkode: 76098...e09 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #23 Skrevet 1. juli 2018 Jeg er på motsatt side. Jeg er interessert i en kollega som jeg tror er interessert i meg (eller, han var det til han fikk vite at jeg har samboer). Det jeg skulle ønske at han visste, er at forholdet med samboeren synger på siste vers, og vi skal flytte fra hverandre om et par måneder. Med mindre du kjenner til forholdet deres, så ikke anta at alt er "en dans på roser". La henne vite din interesse, så får hun avgjøre hva hun skal gjøre med det Anonymkode: 880fb...e33 1
Cbunke90z Skrevet 1. juli 2018 #24 Skrevet 1. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er gift, så han burde jo være forelsket i sin kone. I mangel på det, kanskje en annen, selv om det bare forflytter problemet. Jeg gjør i hvert fall ikke noe til å oppmuntre det (tror jeg), er ganske reservert. Anonymkode: ff672...a60 Da er han jo bare grådig
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #25 Skrevet 1. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Merkelig nok er det litt trøst i å vite at det er flere enn meg som er i samme håpløse situasjon. Og ja, enig med deg i at man ikke inngår romantiske forhold på jobb. Skjønner bare ikke hvordan det her kunne skje. Skulle ønske jeg våkna i morra, og alle følelser for henne er borte. Det hadde gjort ting jævlig mye enklere. Anonymkode: 6c75e...2ce Følelser og forelskelse går over. Bare ikke dyrk det. Tenk at det aldri vi skje og fokuser på andre ting når du er på jobb. Anonymkode: 62e78...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #26 Skrevet 1. juli 2018 3 timer siden, FrodeF skrev: Du må lære deg forskjellen på kåt /forelska. Vet med 100% sikkerhet at det ikke bare er kåthet. Vanligvis faller jeg for veltrente damer. Hun her er ikke det i det hele tatt. Faktisk er hun ganske lubben og rund, noe jeg egentlig ikke liker, men hos henne liker jeg det plutselig allikevel. Anonymkode: 6c75e...2ce
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #27 Skrevet 1. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på motsatt side. Jeg er interessert i en kollega som jeg tror er interessert i meg (eller, han var det til han fikk vite at jeg har samboer). Det jeg skulle ønske at han visste, er at forholdet med samboeren synger på siste vers, og vi skal flytte fra hverandre om et par måneder. Med mindre du kjenner til forholdet deres, så ikke anta at alt er "en dans på roser". La henne vite din interesse, så får hun avgjøre hva hun skal gjøre med det Anonymkode: 880fb...e33 Kjenner kun til forholdet deres gjennom sosiale media, og der virker de skikkelig lykkelig, men det gjør vel alle. Har møtt fyren en gang utenfor jobb og blei dritsjalu på han. Tenkte at han faen ikke veit hvor heldig han er. Pluss at han er en svær jævel som sikkert hadde dengt meg herfra og til månen hvis han fant ut at jeg sikla på dama hans. Anonymkode: 6c75e...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå