Gå til innhold

Viaplay - kjøpefilm eller er den faktisk der!!? What...!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Black Panther!? 

Søkte sist i går på jurassic park, og får ikke opp et eneste valg, men under black panther, BAM der er de, Jurassic Park - The lost World og andre. Står bare spill av på dem... men... 

Er min mors konto, så hadde vert trist om jeg kjøpte/lånte noe, men ... Black Panther er jo også kjempe ny! Den kan jo umulig være der... 😳😳😳 

Har lyst å trykke play, men ... har aldri vært borti kjøpefilm/lånefilm på viaplay, så aner ikke hvordan de evt. ser ut i frohold til spill av/lån/kjøp... hva som står? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo står på facebook at det er kjøpefilm, men står på filmen «spill av» så... uber forvirra! Send melding til viaplay folka for oppklaring, for i mitt hode burde det jo hete «kjøp» og ikke «spill av»... Kanskje valget for kjøp dukker opp om jeg klikker spill av... aner ikke jeg.

Kjøpte selve filmen (blu-ray) av Black Panther i går, så bare å poppe den i spillere og ikke tenke mer på viaplay 👍🏻

Anonymkode: 4502d...97b

Skrevet (endret)

Jeg er ganske sikker på at om du trykker på spill av, så kommer det opp en liten greie om at det er en kjøpefilm/må betales for, og er du sikker på at du vil kjøpe. Gjorde det sist jeg var borte en sånn i alle fall. Og Black Panther er nettopp kommet som kjøpefilm i følge Facebook-siden til Viaplay, så den er defo kjøpefilm.

Endret av Scherbatsky
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Jeg er ganske sikker på at om du trykker på spill av, så kommer det opp en liten greie om at det er en kjøpefilm/må betales for, og er du sikker på at du vil kjøpe. Gjorde det sist jeg var borte en sånn i alle fall. Og Black Panther er nettopp kommet som kjøpefilm i følge Facebook-siden til Viaplay, så den er defo kjøpefilm.

Kom i kontakt med viaplay selv. Vet ikke om jeg ble noe mer klokere, heller bare mer forvirra, da de sa at kjøpefilmer ikke er tilgjengelig på viaplay appen på appel-tv... så... 😲 

Noe med stjernemerking av filmen, mend et har ikke skjedd heller...

Ikke at det betyr noe særlig nå da :) 

Anonymkode: 4502d...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...