Ariana807 Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Black Panther!? Søkte sist i går på jurassic park, og får ikke opp et eneste valg, men under black panther, BAM der er de, Jurassic Park - The lost World og andre. Står bare spill av på dem... men... Er min mors konto, så hadde vert trist om jeg kjøpte/lånte noe, men ... Black Panther er jo også kjempe ny! Den kan jo umulig være der... 😳😳😳 Har lyst å trykke play, men ... har aldri vært borti kjøpefilm/lånefilm på viaplay, så aner ikke hvordan de evt. ser ut i frohold til spill av/lån/kjøp... hva som står?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Jo står på facebook at det er kjøpefilm, men står på filmen «spill av» så... uber forvirra! Send melding til viaplay folka for oppklaring, for i mitt hode burde det jo hete «kjøp» og ikke «spill av»... Kanskje valget for kjøp dukker opp om jeg klikker spill av... aner ikke jeg. Kjøpte selve filmen (blu-ray) av Black Panther i går, så bare å poppe den i spillere og ikke tenke mer på viaplay 👍🏻 Anonymkode: 4502d...97b
Scherbatsky Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 (endret) Jeg er ganske sikker på at om du trykker på spill av, så kommer det opp en liten greie om at det er en kjøpefilm/må betales for, og er du sikker på at du vil kjøpe. Gjorde det sist jeg var borte en sånn i alle fall. Og Black Panther er nettopp kommet som kjøpefilm i følge Facebook-siden til Viaplay, så den er defo kjøpefilm. Endret 2. juli 2018 av Scherbatsky
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 2 minutter siden, Scherbatsky skrev: Jeg er ganske sikker på at om du trykker på spill av, så kommer det opp en liten greie om at det er en kjøpefilm/må betales for, og er du sikker på at du vil kjøpe. Gjorde det sist jeg var borte en sånn i alle fall. Og Black Panther er nettopp kommet som kjøpefilm i følge Facebook-siden til Viaplay, så den er defo kjøpefilm. Kom i kontakt med viaplay selv. Vet ikke om jeg ble noe mer klokere, heller bare mer forvirra, da de sa at kjøpefilmer ikke er tilgjengelig på viaplay appen på appel-tv... så... 😲 Noe med stjernemerking av filmen, mend et har ikke skjedd heller... Ikke at det betyr noe særlig nå da Anonymkode: 4502d...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå