AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Har vært på en lang fjelltur, og bl.a. overnattet på flere DNT-hytter. På to av de kunne vi høre høylydt puling på natta. Det pågikk i et par timer, og det var full hytte. På den ene var det barn. Jeg har ikke vært på så mange DNT-hytter, men er dette vanlig?? Synes ikke noe om det. De må gjerne kose seg hvor de vil, men de kan jo være stille når hytta er full av folk... Det var for øvrig ikke samme par. Jeg vet ikke hvem det var (pga full hytte), men det var forskjellige folk på hver hytte, så det var ikke de samme. Anonymkode: 5dc0e...790
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Høres litt rart ut. Men jeg er av de som er veldig privat, så det kan være andre synes det er helt ok? Men jeg ville nok reagert ja... Anonymkode: 2a3ff...5e6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Folk eier ikke folkeskikk. Å ta hensyn til andre er tydeligvis ut! 😡 Anonymkode: 80c43...35c 4
Gjest Overrasket Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Personlig lar jeg meg ikke skjemmes av andres sexlyder. Det er bare sex, ikke noe hellig som skal hemmeligholdes. Hvis noen har seg og de tilfeldigvis lager litt lyd så bra for dem. Dog vil jeg nok si at når det er helt åpenbart veldig kunstig og krampaktig, da reagerer jeg nok litt, men mest med sarkasme. Jeg tror ikke det er verken mer eller mindre vanlig på turisthytter enn på andre overnattingstilbud.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Vært gjest på dnt hytter i 30 år og har enda til gode å høre det. Anonymkode: 207ac...faa 3
funginger Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Folk eier ikke folkeskikk lenger. Vi blir et mer og mer egoistisk samfunn. 11
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #7 Skrevet 1. juli 2018 Folk må gjerne ha sex, og litt knirking og slikt kan jeg tåle, men når alle, små barn inkludert, ligger og hører på stønning og klasking - det er bare frekt. Jeg har opplevd det flere ganger på disse hyttene. Etter at jeg for noen år siden hørte et barn gråte i rommet ved siden av, for så å spørre moren hva de ekle lydene var, så har jeg begynt å si ifra. Det gjør meg ingenting å banke på for å si at de må dempe seg. Vi bor så tett på hverandre på disse hyttene, at vi må ta hensyn, alle sammen! Anonymkode: 51697...ca6 21
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #8 Skrevet 1. juli 2018 Man kan knulle hjemme. Anonymkode: 80c43...35c 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 Aldri opplevd, det er jo så lytt på mange av hyttene også 😅 Anonymkode: 9bb10...902 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 Ja, de(tte) måtte jo komme. Det var ikke noen som kødda da? Anonymkode: 60a6d...244
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 Jeg synes sex er såpass privat at det burde gå an å være litt stille når man velger å ha seg på ei offentlig hytte med tynne vegger og masse folk rundt. Det er fullt mulig å ha sex uten å stønne høylytt. Men noe sier meg at folk som holder på sånn, har nesten mer glede av tanken på å bli hørt enn av selve sexen. Litt sånn "eyh, vi har faktisk sex her altså! Kjempedeilig sex har vi! Bare hør så innmari deilig sex vi har!" Anonymkode: 8293b...b9b 12
Hengebuksvinet Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 Herre min hatt... Er de på skikkelig tur, er det vel bedre å stikke seg unna underveis? Kan jo gå i timer uten å møte folk, på de fleste strekningene. 1
T-Rex Skrevet 3. juli 2018 #14 Skrevet 3. juli 2018 (endret) Har opplevd det samme en gang, men da var vi bare tre på hytta, så paret hadde et rom for seg selv. Mitt inntrykk var at poenget var å gjøre seg bemerket. Jeg er ikke av de stille selv, men i en sånn situasjon behersker man seg, selv om det går ut over opplevelsen. Jeg er forøvrig imponert om noen holder på i et par timer etter å ha gått en del timer i fjellet. Endret 7. juli 2018 av T-Rex 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #15 Skrevet 4. juli 2018 Jeg synes at sex er en ganske privat sak, og jeg ser ned på folk som absolutt skal hoje og skrike slik at utenforstående skal bli tvunget til å høre på det. Anonymkode: 9cd07...8c4 5
Ullvott Skrevet 4. juli 2018 #16 Skrevet 4. juli 2018 Med tanke på hvor mange som skriver at de liker å ha sex utendørs eller på mer eller mindre offentlige steder, og at en del av spenningen er at noen kan se eller høre dem, er det kanskje ikke så rart om noen av og til har sex på en DNT-hytte. Det er nesten rarere at svarene her uten unntak er negative til å bli utsatt for slike erfaringer. Selvsagt er det ikke nødvendigvis slik at det er de samme som skriver i alle tråder her inne, men man kan også leke med tanken på at folk gjerne vil ha spenningen selv, men helst ikke ønsker å bli utsatt for at andre leker med samme spenning. PS: jeg er ikke tilhenger av dette selv, heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå