AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/adferdsbiolog-jens-andreas-huseby---det-er-ikke-lurt-a-velge-en-partner-som-er-mye-penere-enn-deg/3423507767.html Hvordan i helv… vet man hvilken liga man tilhører? Anonymkode: ed9a8...89a 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Se seg i speilet i blant og vurdere de personene som viser interesse (de fleste går ubevisst etter folk som er ca like pen/stygg som dem selv så..) Anonymkode: 73e5c...021
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Men jeg vil mye heller ha en mann, som er middels i utseende, og har en flott personlighet, kan fint ta en mindre pen mann med flott personlighet og. Jeg forelsker meg i personlighet. Og selv mener jeg at jeg har en flott personlighet. Synes det er så mye fokus på utseende i dag, og vi blir bare mer egoistiske, og det har aldri vært flere brudd. Så kanskje vi ikke skulle være så jævlig utseende fikserte. Anonymkode: f6f10...0a7 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Tror personlighet vil gå under liga det også. Anonymkode: f10f1...a3c 2
BiancaWhite Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 20 minutter siden, O.G. skrev: De som legger an på deg er din liga. De som avviser deg da? Hvordan er det da logisk at en person som legger an på meg , blir avvist av meg er min liga? Ingen av mennene som har prøvd seg eller meldt interesse på noen måte har vært like, på noen måte. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Og bør de langt nede i ligaen ha partner? Anonymkode: e8b9a...990
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Jeg er helt enig. Skjønnhet er jo ikke objektivt. Menn jeg vurderer til 10 synes venner av meg er midt på treet og motsatt. Jeg dater menn JEG synes er flott og driter virkelig langt oppi hvordan andre vil vurdere meg eller de jeg dater. Det viktige er at man er flott for hverandre. Anonymkode: bcad0...d59 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 Helt ærlig? Det er ganske frekt ovenfor deg selv, og den andre, å gå for personer du IKKE finner attraktiv. ''Åh... hun var ikke pen, men jeg kan sikkert ikke få meg noe bedre, så da går jeg SELV inn i et dårlig forhold, og tar inn en jente jeg IKKE liker i forholdet, og DET er grobunn for verdens lykkeligste forhold''-tankegangen er direkte farlig. Jenter du liker, er du biologisk programmert til å like. Din 10'er er min 1'er osv. Det er utrolig frekt både ovenfor deg selv og alle andre å inngå forhold med de du ikke vil inngå forhold med. Anonymkode: d79ff...f5e 1
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2018 #10 Skrevet 30. juni 2018 8 minutter siden, BiancaWhite skrev: De som avviser deg da? Hvordan er det da logisk at en person som legger an på meg , blir avvist av meg er min liga? Ingen av mennene som har prøvd seg eller meldt interesse på noen måte har vært like, på noen måte. Nemlig.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #11 Skrevet 30. juni 2018 Nå er det jo slik at damer svært sjelden prøver seg på menn. Er menn som går etter damer. Og menn som er dritings, har nok en tendens til å prøve seg på alt som har 2 føtter. Men for min del som er en mann, har jeg ingen aning hva som er min liga. Triana Iglesias om du kun tar utseende vil jeg si er en soleklar 9 er. Og hun var sammen med en som ser ut som en 4-er. : https://www.tv2.no/a/3598761/ Anonymkode: ed9a8...89a 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #12 Skrevet 30. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo slik at damer svært sjelden prøver seg på menn. Er menn som går etter damer. Og menn som er dritings, har nok en tendens til å prøve seg på alt som har 2 føtter. Men for min del som er en mann, har jeg ingen aning hva som er min liga. Triana Iglesias om du kun tar utseende vil jeg si er en soleklar 9 er. Og hun var sammen med en som ser ut som en 4-er. : https://www.tv2.no/a/3598761/ Anonymkode: ed9a8...89a Really? Jeg synes Triana er 6 eller maks 7. Stemmer heller for Gwyenth Paltrow som en 9 eller 10. Anonymkode: bcad0...d59 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #13 Skrevet 30. juni 2018 Jeg tror det ligger sannhet i dette, men folk blir av en eller annen grunn veldig defensive av slike utspill. Anonymkode: 9a7fe...9f5
Gjest ArneMannen Skrevet 30. juni 2018 #14 Skrevet 30. juni 2018 Hvor finner man damer som er trash tier da? sidne jeg er trash liksom
Tibbie Skrevet 30. juni 2018 #15 Skrevet 30. juni 2018 Det er vel ikke så vanskelig å vurdere seg selv Om jeg er naver, har dårlig selvtillitt, er ufin med mange uvenner og ikke spesielt pen å se på, så skjønner jeg jo at jeg er i en annen liga enn ambisiøse, kjekke menn med fantastisk personlighet. Men det frister jo alltid å satse høyere. Selv synes jeg at jeg ligger ganske bra an, så trenger ikke bekymre meg for dette (Personlighet avgjør selvfølgelig også hvilken liga man er i. Ikke alt ligger i pene klær, fint ansikt og fyldig hår )
Gjest hind Skrevet 30. juni 2018 #16 Skrevet 30. juni 2018 De fleste vil helst ha en som er litt over deres egen liga, så når noen prøver seg på deg vet du at du sannsynligvis er litt finere enn vedkommende. Prøver du deg på noen og blir avvist vet du at vedkommende synes du hører hjemme på et lavere nivå, så da må du vel bare prøve deg litt fram hvis du ikke er i stand til å avgjøre finhetsgraden når du ser deg i speilet. Det finnes selvfølgelig også tilleggsfaktorer som kan plassere deg høyere opp, som at du er berømt, steinrik eller har en eksklusiv vennekrets.
applestories Skrevet 30. juni 2018 #17 Skrevet 30. juni 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se seg i speilet i blant og vurdere de personene som viser interesse (de fleste går ubevisst etter folk som er ca like pen/stygg som dem selv så..) Anonymkode: 73e5c...021 Jeg er i min helt egen liga; ingen som prøver seg, ingen som blir avvist 😊
Gjest Regn Skrevet 30. juni 2018 #18 Skrevet 30. juni 2018 Jeg synes nok en partner som møter meg og utfordrer meg er bedre enn å tenke utseendet. Man blir vakker når man blir glad i noen uansett.
Lee Jones Skrevet 30. juni 2018 #19 Skrevet 30. juni 2018 Kvinner sjekker ikke og tar svært sjeldent initiativ. Derfor er det naturlig nok vanskelig for kvinner å vite hvilke liga de er i. Å finne sin liga går nok mye på sjekking, dating og flørting også se hvilke typer som avviser deg og hvilke som ønsker videre kontakt. Som mann kan jeg si at definitivt er kvinner under 1,65 og yngre enn 28år er mer i min liga. Har selvfølgelig også funnet andre egenskaper som passer meg. Nå kommer sikkert mange kvinner med hylekoret, men se selv hvor mange kvinner som sier at det ikke eksisterer noen liga og hvor mange menn som sier det eksisterer en liga.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #20 Skrevet 30. juni 2018 12 minutter siden, Lee Jones skrev: Kvinner sjekker ikke og tar svært sjeldent initiativ. Derfor er det naturlig nok vanskelig for kvinner å vite hvilke liga de er i. Å finne sin liga går nok mye på sjekking, dating og flørting også se hvilke typer som avviser deg og hvilke som ønsker videre kontakt. Som mann kan jeg si at definitivt er kvinner under 1,65 og yngre enn 28år er mer i min liga. Har selvfølgelig også funnet andre egenskaper som passer meg. Nå kommer sikkert mange kvinner med hylekoret, men se selv hvor mange kvinner som sier at det ikke eksisterer noen liga og hvor mange menn som sier det eksisterer en liga. Når du kaller det hylekor at noen er uenig med deg så er det ikke særlig gøy å diskutere, så hvorfor poster du på et diskusjonsforum om du ikke er interessert i en diskusjon? Jeg for min del ser at det er så store forskjeller på hva jeg synes er flotte menn og kvinner og hva andre synes er flott, at jeg kan dermed ikke se at det er noen liga. Hvordan kan du da forklare at noen andre synes er en 10 synes jeg er en 5 og motsatt dersom du så hardnakket mener skjønnhet er objektivt? Anonymkode: bcad0...d59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå