Gå til innhold

Er jeg en av de få som syntes kjønnorgan er vakkert å se på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte ser vi at brukere her sier at kjønnsorgan ikke er noe pent å se på. Jeg kan ikke være mer uenig. Jeg syntes en penis er vakkert å se på, erigert eller i slapp tilsrand, jeg syntes også underlivet til en kvinne er vakkert å se på, lange eller korte kjønnslepper. Hårete eller barbert. Uansett! Er det noen her som er enig? Kjønnsorgan er vakkert å se på....

Anonymkode: 2fd80...0ba

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, ikke så opptatt av mannlige kjønnsorgan da jeg er mann.  Men kvinnelige👉👌 tror det er veldig mange nonner eller aseksuell på kg, utifra hva jeg har lest.

Anonymkode: 4e033...d2b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i nakne menn, men at kjønnsorgan er vakkert å se på er jeg ikke enig i :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er verken aseksuell ell nonne. Tvert imot svært seksuell. Nakne menn og peniser tenner meg absolutt ikke. Det er utseende og personlighet som tenner med😊 så når jeg suger en penis er det fordi jeg er keen på eieren, ikke selve kjeppen.

Anonymkode: edad3...286

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes ikke det er pent å se på noe kjønnsorgan. Men aseksuell er jeg ikke 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig rart vi menn får oss noe, siden penisen åpenbart er så frastøtende. Ikke bare er den frastøtende, men det er faktisk greit å si det i offentligheten også (ref. all mediedekning om uønskede penisbilder). 

Tenk ramaskriket om det hadde vært motsatt. Muffinmage er frastøtende og noe jeg ikke ønsker å se == fiende av 75% (eller hvor høyt tallet på "normale" kvinner er nå) av landets kvinnelige befolkning.

Anonymkode: 2fcb4...c7b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig rart vi menn får oss noe, siden penisen åpenbart er så frastøtende. Ikke bare er den frastøtende, men det er faktisk greit å si det i offentligheten også (ref. all mediedekning om uønskede penisbilder). 

Tenk ramaskriket om det hadde vært motsatt. Muffinmage er frastøtende og noe jeg ikke ønsker å se == fiende av 75% (eller hvor høyt tallet på "normale" kvinner er nå) av landets kvinnelige befolkning.

Var det ikke en studie fra UK for en 2-3 år siden som konkluderte med at kvinner ikke var seksuelt tiltrukket av menn og at kvinner ble betatt av en mann hovedsaklig pga personligheten også mente de at kvinner ble forelsket/tent på menn som hadde en personlighet som lignet på deres far.

Anonymkode: 340e1...7af

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vits å sette seg i noen offerrolle her! Det kvinnelige kjønnsorgan er ikke noe pent det heller. Jeg synes til og med at det er mindre lekkerst å se på. Dette går begge veier, og godt er det.

At kjønnsorgan ikke er vakkert å se på, har jo ingenting å si! Vi tenner jo på hverandre uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, heipådegsann skrev:

Jeg synes ikke det er pent å se på noe kjønnsorgan. Men aseksuell er jeg ikke 🙈

Jeg fatter det bare ikke, er det meg det er noe galt med?

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts

Jeg synes det er fint å se på jeg også, men det er gjerne på en jeg finner seksuelt tiltrekkende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har kalt den frastøtende. Men vi møter ofte personligheten og utseende først, og så penis. Du må være dårlig på alle tre om du føler vi kvinner hater menn. Mufginmage kan alle ha, og den ser man jo lenge før kjønnsorgan.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Synes det er litt vanskelig å skille mellom hva som er estetisk.. vakkert? om man sier det sånn, og hva som får noe inni meg til å reagere når jeg ser en naken mann. En mann jeg allerede liker, hjelper ikke å ha de rette delene om det ikke er rett mann.

Men jeg har heller aldri skjønt hvorfor en penis ikke skal være fin å se på. Er det virkelig det de fleste mener? De er jo så forskjellige, man kan da ikke mislike alle?

- Til han som kommenterte uønskede penisbilder så har det veldig lite med det estetiske å gjøre når kvinner ikke ønsker å få tilsendt slike bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Synes også det er pent å se på. Er mer fan av menns kjønnsorgan enn kvinners, selv om jeg ikke synes mitt eget eller andre kvinners kjønn er frastøtende. Nyter synet av mannen min naken, også penisen hans - uansett tilstand. 

Anonymkode: 211ea...018

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Tibbie skrev:

Ikke vits å sette seg i noen offerrolle her! Det kvinnelige kjønnsorgan er ikke noe pent det heller. Jeg synes til og med at det er mindre lekkerst å se på. Dette går begge veier, og godt er det.

At kjønnsorgan ikke er vakkert å se på, har jo ingenting å si! Vi tenner jo på hverandre uansett.

Det er vel heller en konstatering, enn å sette seg i en offerrolle. Jeg finner det noe ironisk at man kan si hva man vil om mannekroppen samtidig som det er universelt at man skal hylle kvinnekroppen uavhengig av hvor mange skavanker den har.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har kalt den frastøtende. Men vi møter ofte personligheten og utseende først, og så penis. Du må være dårlig på alle tre om du føler vi kvinner hater menn. Mufginmage kan alle ha, og den ser man jo lenge før kjønnsorgan.

Den kalles til og med frastøtende i tråden du svarer i ... Hvordan du klarte å spore dette over i at jeg tror alle kvinner hater menn er du nødt til å begrunne selv.

Gjest Overrasket
Skrevet

Kvinners kjønnsorganer er estetisk veldig vakre. Menns peniser har jeg ikke noe behov for å se på.

AnonymBruker
Skrevet

Kjønn er topp. Har aldri grublet over om kvinners underliv er sånn eller sånn. Når en liker det en ser da ender det oftest med at damene og liker det jeg har. Har aldri hørt noe annet, bortsett fra at noen har syns den er for stor. Da fikk en lette videre. Null problem. Ting løser seg. Det finnes noe for enhver hvis en er kjekk og ikke redd for å gi den andre litt genuin nysgjerrig oppmerksomhet. Det er i menneskets natur å like å bli sett. Ut og lytt, kjønnsorgant er ikke ditt beste redskap i begynnelsen. Hva effekt det får etterhvert finner du ut med tiden. Nytt livet. Også underlivet.

Anonymkode: 6127b...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt å se kvinner nakne, men spennende å se på menn. Mange menn er fine nakne, men vakre?! Come on..

Anonymkode: 1603b...899

Skrevet

Syntes kvinnelige kjønnsorganer er fine å se på uansett hvordan de ser ut. Og spesielt på den jeg er i forhold med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ståkuker er dritfine å se på:) Synes ikke vulva er så verst heller;)

Anonymkode: b6122...439

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte ser vi at brukere her sier at kjønnsorgan ikke er noe pent å se på. Jeg kan ikke være mer uenig. Jeg syntes en penis er vakkert å se på, erigert eller i slapp tilsrand, jeg syntes også underlivet til en kvinne er vakkert å se på, lange eller korte kjønnslepper. Hårete eller barbert. Uansett! Er det noen her som er enig? Kjønnsorgan er vakkert å se på....

Ta en titt inne på trådene hvor brukere legger ut bilder av en random modell kvinner og spør: Er denne kvinnen vakker?

Så følger det 100 svar hvor de fleste er i gaten: "nei hun er ikke vakker! Hun er jo ikke stygg da, men syntes hun har for mye/lite __________ (fyll inn hva du mener passer)

Altså....come oooon! Her snakker vi noen av hollywoods peneste og kg leserne avgir sin dom? Derfor forundrer det meg ikke at leserne her anser kjønnsorganer som lite fint å se på.

4 timer siden, Tibbie skrev:

Pffffft....fitte er råvakkert :)

Seriøst. Lett puffy form, fin glødende rødlig farge på de yttre leppene. Herlige indre kjønnslepper. Deilig rosa klitt og et søtt lite hull...noe av det vakreste!

😍🤩

Er aldri gøy å høre at en av ens viktigste kroppsdeler ikke er noe pent. Dette burde dere kvinner ha doktorgrad i. Det hadde blitt ramaskrik om menn svarte tilsvarende i tråder om kvinnekroppen...nei vent! Det har allerede blitt mye bråk i slike tråder, straks en mann har uttalt seg om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...