AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Vi har møttes tre ganger, er enige om å ta det rolig og i tempo som passer begge. Sendte selfie av meg selv i sted, der jeg er på vei i jobbmiddag. Han svarte at jeg kom garantert til å få mange tilbud i kveld, jeg da. Er det positivt eller negativt? Først tenkte jeg det var positivt, så tenkte jeg på at han hintet til at jeg burde gripe fatt i et Evt tilbud..? Hva tenker dere? Sorry, har ikke vært på datingmarkedet på 15 år.😳😳 Anonymkode: 91b33...008
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Han mener han synes du var smellfin, men han ønsker sannsynligvis noe seriøst og vil dermed si det på en pen og respektfull måte. Anonymkode: b18df...713
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Tror jeg haddr tolket det som en merkelig måte å si at du ser fin og «hot» ut men... hvem vet hva som går gjennom hodet til en annen person... Anonymkode: fe647...c49
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Jeg håper jo dere har rett.😃😇 Jeg drar selvsagt hjem alene, er det Ok å sende snap om at jeg er hjemme?😬Gud man blir så usikker.😳 Anonymkode: 91b33...008
Vinnerloddet Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Du fikk ett kompliment. Syntes nok du så lekker ut. Du må bare være glad at han syntes du er så fin:)). Klart det er ok å sende snap når du er hjemme. Setter han helt sikkert pris på:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå