Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Jeg likte godt å ta bilder før, men nå mister jeg litt motivasjon siden jeg ikke kan noe teknikk. Hvordan lærer man seg grunnleggende fototeknikk? Noen forslag, enten til fremgangsmåte (kurs), linker eller bøker?
Gjest Hel Skrevet 5. mars 2005 #2 Skrevet 5. mars 2005 Leste ikke så mye igjennom denne siden for det var så mye der men det virket som den kunne gi noen tips. http://www.photo.net/learn/
Mrs. B Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Kanskje du kan få tips her også: > www.fototips.no
Grooo Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Det finnes veldig mange gode fotobøker også, ta en tur på biblioteket da vel
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Et annet fint fotonettsted er www.foto.no. Mye inspirasjon å hente her! Du kan også stille spørsmål i diskusjonsforumet og få grundig hjelp. Ville kjøpt eller lånt en bok om temaet hvis jeg var deg! Lykke til med å revitalisere en spennende hobby! :-)
LilleSol Skrevet 9. mars 2005 #7 Skrevet 9. mars 2005 Det finnes ikke en fotoklubb eller noe i området der du bor da? Der er det ofte mange dyktige fotografer, mange som kan mye, sikkert noen du kan spørre om å hjelpe deg litt. Ofte ålreit å kunne ta turer ut sammen med en etablert fotograf for å lære seg å virkelig se rundt seg, etter gode motiver, spennende vinkler, osv. De fleste syntes det er gøy å lære bort også! Lykke til ! LilleSol - oppvokst blant fotografer :-)
Gjest GreenSky Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Fotokursene på folkeuniversitetet er bra, det har en fotografkamerat av meg sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå