Gå til innhold

smokk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mor_til_to

Har en sønn som kun bruker smokk av merke Canon. Krisen er at det ser ut som om den er tatt ut av sortementet. Det finnes kun rangler og flaskesmokker. Vet noen om merke og hvor man event. kan henvende seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor_til_to
Er de det de som selges på Cubus???

Hallo igjen.

Selges de på Cubus? Hos oss har de ikke slike artikler for barn. Så om det er andre som mener at smokk av merke "canon" selges der vil jeg gjerne vite det.

Har selvfølgelig søkt på nettet :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sønn som kun bruker smokk av merke Canon. Krisen er at det ser ut som om den er tatt ut av sortementet. Det finnes kun rangler og flaskesmokker. Vet noen om merke og hvor man event. kan henvende seg?

Kjøp nam smokker , de varer en stund og er kjempefine, fåes kjøpt på

meny, ica eller ultra mat butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøp nam smokker , de varer en stund og er kjempefine, fåes kjøpt på

meny, ica eller ultra mat butikk

mente selvfølgelig MAM :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har samme problemet bare datteren min (11mnd), hun vil bare ha et slag smokker. De er fortiden utsolgt overalt, så vi må bruke de gamle smokkene (de begynner å bli veldig dårlige nå)

Har prøvd omtrent allt annet og hun bare spytter de ut, noen bare kikker hun på før hun kaster de fra seg. Håper de får flere inn av de andre snart ellers blir det krise :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yngste vill bara ikke ha nåen smokk. Har prøvt alle tror jeg. Han suger bara sin tommel.

Hans syster ville heller ikke smokk først, spyttet alle ut, men vid 5 mndr så begynte hon å like smokk. Hon brugte MAM smokk og jeg synes de er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...