Gå til innhold

Tenker dere over at folk dere tar i mot råd fra her inne er folk dere aldri ville tatt råd fra irl?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer noen ganger på hva som er bak skjermen der 😛 og på om jeg fremdeles ville spurt/tatt imot råd fra deg om jeg visste hvem du var /så deg.

Anonymkode: 8877d...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ta i mot råd av hvem som helst, bare det er saklig. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg prøver å svare på ting jeg kan litt om.

Jeg svarer ikke på ting jeg ikke kan noe om, og ber heller ikke om råd.. bortsett fra tips inne på matforumet 😊

Tror du ville stolt like mye på meg om du så meg :) 

AnonymBruker
Skrevet

Men grunnen til at jeg spør her inne er jo gjerne at jeg ikke kjenner noen som kan svare på det jeg lurer på. Eller at jeg vil ha mange meninger om en sak. Når jeg spør om noe IT-relatert her, er jeg kjempeglad for at noen hjelper meg, uavhengig av alder, utseende, yrke, status, religion osv. Jeg synes måten folk skriver på sier mye om det er et menneske det går an å ha tiltro til, dessuten er det lov å være litt kritisk. For å si det sånn, dersom man spør om noe språkrelatert og vedkommende som svarer har x antall skrivefeil, får man ikke akkurat tiltro til svaret. Og dersom man spør om noe som har med sosiale relasjoner å gjøre og de som svarer klarer å fremstå som usympatiske og frekke, stoler jeg ikke blindt på deres sosiale kompetanse.

Og så kommer det selvsagt an på hva man spør om og hva slags konsekvenser det vil få å ta feil valg. 

Anonymkode: 84d8d...340

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg kan ta i mot råd av hvem som helst, bare det er saklig. 

Enig.

Og litt av det fine med dette (og andre) forum er jo at man har mulighet til å få råd av mennesker man aldri ville fått råd av i virkeligheten. Så får man bare sile vekk det man ikke ønsker å ta med seg videre.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Enig.

Og litt av det fine med dette (og andre) forum er jo at man har mulighet til å få råd av mennesker man aldri ville fått råd av i virkeligheten. Så får man bare sile vekk det man ikke ønsker å ta med seg videre.

Helt enig 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar sjeldent i mot råd fra AnonymBruker. Greit å se litt på innleggshistorikken til de som gir råd. 

Anonymkode: 0533c...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...