AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Føler meg alltid glad, ingen problemer, er så digg å føle seg bedre en alle dere på KG med småproblemene deres Anonymkode: 19ab5...7a8
Merovingian Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 On 6/30/2018 at 3:00 PM, AnonymBruker said: Føler meg alltid glad, ingen problemer, er så digg å føle seg bedre en alle dere på KG med småproblemene deres Anonymkode: 19ab5...7a8 Den følelsen du har nå er den samme som når man pisser i buksene, det føles godt der og da men etter en stund er det ganske så kleint. Nyt det mens du kan, folk i din situasjon er ikke langt unna depresjon og andre ulumskheter når realiteten synker inn. Lykke til videre, du trenger det. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 På 2.7.2018 den 8.43, Merovingian skrev: Den følelsen du har nå er den samme som når man pisser i buksene, det føles godt der og da men etter en stund er det ganske så kleint. Nyt det mens du kan, folk i din situasjon er ikke langt unna depresjon og andre ulumskheter når realiteten synker inn. Lykke til videre, du trenger det. Hæ? MÅ man liksom ha et problem? Er selv litt irritert på slike mennesker som alltid skal være så deprimert, alltid ha økonomiske problemer, alltid blir dumpet . Ikka at alle som utsettes fortjener det, men når det skjer om og om igjen så må folk kunne se litt på seg selv. Kjenner folk som er ganske så problemfrie jeg, men de går ikke rundt og roper om det da. Anonymkode: e1f00...3c8 3
Bonusmammaen Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 Aha! Du får energi av å tråkke på andre? Er det SÅNN det er? Jammen, det er en fin personlig egenskap. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 On 6/30/2018 at 2:00 PM, AnonymBruker said: Føler meg alltid glad, ingen problemer, er så digg å føle seg bedre en alle dere på KG med småproblemene deres Anonymkode: 19ab5...7a8 Hvorfor er du da så opptatt med småproblemene våre at du må starte en tråd om det? Har du noe problem, eller? Anonymkode: c4f4e...147
Macro Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 Du søker jo en eller annen form for bekreftelse. Det kan være både et småproblem eller et stort et. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #10 Skrevet 8. juli 2018 På 30.6.2018 den 14.00, AnonymBruker skrev: Føler meg alltid glad, ingen problemer, er så digg å føle seg bedre en alle dere på KG med småproblemene deres Anonymkode: 19ab5...7a8 Isabel Raad, er det deg? Anonymkode: 640c0...c8a
Guppy88 Skrevet 8. juli 2018 #11 Skrevet 8. juli 2018 På 7.7.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev: Hæ? MÅ man liksom ha et problem? Er selv litt irritert på slike mennesker som alltid skal være så deprimert, alltid ha økonomiske problemer, alltid blir dumpet . Ikka at alle som utsettes fortjener det, men når det skjer om og om igjen så må folk kunne se litt på seg selv. Kjenner folk som er ganske så problemfrie jeg, men de går ikke rundt og roper om det da. Anonymkode: e1f00...3c8 Ingen går gjennom livet uten problemer. Bound to happen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #12 Skrevet 8. juli 2018 14 minutter siden, Guppy88 skrev: Ingen går gjennom livet uten problemer. Bound to happen. men noen går gjennom med mye mindre enn andre. Anonymkode: e1f00...3c8
Guppy88 Skrevet 8. juli 2018 #13 Skrevet 8. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: men noen går gjennom med mye mindre enn andre. Anonymkode: e1f00...3c8 Så er det ikke alt man får vite om heller. Det er mange som aldri forteller om depresjoner, konemishandling, overgrep, dårlig selvtillit, dårlig økonomi og en hel masse annet. Selvfølgelig rammes noen hardere enn andre, men ingen slipper unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå