AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Jeg har lyst på noen guttevenner, men opplever dette som veldig vanskelig. Grunnen er at de aller fleste gutter jeg har snakka med og hatt kontakt med, er sånne jævla idioter som tilslutt sier de vil ha meg osv. Helt ut av det blå. Hvorfor er det sånn? Føler det er umulig å få guttevenner når det er sånn.. jeg er absolutt ikke interresert i å være mer enn venner med noen av de. Anonymkode: 70ff6...0ad
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Prøv Tinder og skriv "Ikke ute etter forhold". Anonymkode: 2a3ba...621
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv Tinder og skriv "Ikke ute etter forhold". Anonymkode: 2a3ba...621 Nei takk. Jeg er ikke ute etter sex heller hvis det var det du trodde. Bare vanlige venner liksom. Hvorfor skal det være så vanskelig.. Anonymkode: 70ff6...0ad
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Fordi vi er biologisk programert for det, og fordi kvinner generellt har veldig lite å bidra med som venn til en mann da de har helt andre interesser, prioriteringer, skills, osv. Anonymkode: 6daf2...f60
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Tror kanskje det kommer an på hvor gammel du er, men kanskje du kan prøve å bli kjent med noen gjennom hobbyer eller interesser? Og han over meg trenger du ikke høre på, for det han sier er feil Jeg har flyttet til en ny by, og selv om jeg har prøvd å skaffe meg venner av begge kjønn, har jeg til nå fått kvinnelige bekjente og mannlige venner. Vet ikke helt hva det er, men har inntrykk av at mennene er mer direkte og rett fram. Kvinnene gir gjerne uttrykk for at alt er så koselig og fantastisk, men når alt kommer til alt, har de aldri tid til å finne på noe. Mennene sier det de mener og holder ord. Ferdig med det. Du finner sikkert noen mannlige venner, men det er greit å være oppmerksom på hvilke signaler du sender ut, slik at de ikke misforstår. Lykke til Anonymkode: 42814...c27 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Prøv å kom inn i dykkemiljøet. Der er det nok av gutter og jenter som er venner uten ett forhold..man ser ikke så attraktiv ut i en dykkehette til at det skjer. Men seriøst prøv det hvis du er keen Anonymkode: 03c74...2bb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Gå for homofile menn Har masse homofile venner, slipper slike problemer som du skildrer. Anonymkode: 04f39...a4f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gå for homofile menn Har masse homofile venner, slipper slike problemer som du skildrer. Anonymkode: 04f39...a4f signerer på den Anonymkode: 3c0cc...657
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 Jeg er ikke HI, men det var lurt. For det første er jeg gift og kan nesten ikke snakke menn uten at mannen blir sjalu. Før han sin tid så ble jeg veldig lett kjent gutter/menn som jeg som gode kamerater. men de enten opp ved å forelske seg i meg. Jeg ønsket meg bare en kamerat. Alltid slitt med å få venninner ( har veldig få, men de er nærme som jeg stoler på). Har heller aldri likt disse store jente klikkene. Passer ikke inn, eller har aldri lært disse jentekodene. Men å bli kjent med en homofil mann og få god kontakt med han som en god venn. Kanskje de finnes på Tinder som jeg kan søke på homofil venn som vil være venn med ei Hetro dame 🙌 Anonymkode: ffaef...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå