AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Hei! Jeg flytter til Oslo til høsten for å studere og kjenner ingen. Er veldig nervøs for at det skal bli ensomt, og vil veldig gjerne bli kjent med folk. Er en 20 år gammel jente. Noen som har noe forslag til hvor/hvordan man kan få venner der? Anonymkode: d1d1e...23e
HalldirV2 Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg flytter til Oslo til høsten for å studere og kjenner ingen. Er veldig nervøs for at det skal bli ensomt, og vil veldig gjerne bli kjent med folk. Er en 20 år gammel jente. Noen som har noe forslag til hvor/hvordan man kan få venner der? Anonymkode: d1d1e...23e Hei Ikke bekymre deg, du får venner i klassen rimelig fort. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 No worries. Du vil finne folka dine Anonymkode: b7a6a...a70
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Hei Ikke bekymre deg, du får venner i klassen rimelig fort. Lykke til Håper du har rett. Må dog legge til at jeg ikke er noe flink til å få venner, kun bekjentskap😖 Anonymkode: d1d1e...23e
Mistymya Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Gå på alt sosialt i starten. Bli med i foreninger og lignende. Det er nok mange som er i samme situasjon. Lykke til! 1
Perfekt Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen som har noe forslag til hvor/hvordan man kan få venner der? Anonymkode: d1d1e...23e Huske på at "alle" på studiet ditt har det som deg. Så de vil sette pris på at du prøver å bli venn med dem.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Bli med på fadderarrangementene og bo i kollektiv hvis du har muligheten. Hvis du har hobbyer eller driver med idrett er det jo lurt å fortsette med det der, så får du venner på flere arenaer. Anonymkode: 8f80b...301 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Jeg skulle ønske jeg kunne si som de andre at ''Det går fint''. Sannheten er litt annerledes. I Oslo er det mange i gjenger fra før som har valgt å studere det samme. Oslo er i seg selv en travel og ''klikk''-basert by. Dessverre. For å svare konkret på spørsmålet ditt, da jeg faktisk ser på det som aktuelt, å ikke bare skyve under en stol slik andre gjør, har du jo f.eks. nettsidene Aktivitetsvenner og Sidetmedord sitt venneforum, samt venneforumet her på KG. Anonymkode: e7e8a...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå