Gå til innhold

For tidlig utløsning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har ett problem med for tidlig utløsning. Får orgasme 5-20 sekunder under sexen. Jeg kan også få orgasme hvis noen styker på låret mitt. Dette har blitt ett så stort problem at jeg unngår sex. Er en ganske kåt person og jeg napper laksen før jeg vet jeg skal få noe for å prøve å holde lenger. Jeg får altså alt for lett orgasmer. Har prøvd kondom, bite meg i tunga, tenke på noe helt annet under sex men det går ikke. Har noen det samme problemet, og hvordan kan jeg fikse det?

Anonymkode: 8ac29...5d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Hvor ofte onanerer du?

Skrevet

Mitt problemet når jeg var yngre var at jeg alltid strammet musklene i underlivet under sex. Da ble jeg hardere og følte mer. 

Trikset er å bare slappe av, i alle musklene. Ereksjonen holder seg fint uten at du må hjelpe for å holde den oppe. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen tror at dette er enkelt, en skal bare gjøre det og det. Om det er Stop-start. Onanere mindre eller mer. Stoppe to ganger når en tisser og bruke CP muskelen ofte  gjennom dagen. Og 1000 andre gode tips. Har prøvd mye og er ikke ung og er ikke TS ingen ting funker på meg.

Tipset er gå til fastlegen.

Anonymkode: f0f9b...211

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen tror at dette er enkelt, en skal bare gjøre det og det. Om det er Stop-start. Onanere mindre eller mer. Stoppe to ganger når en tisser og bruke CP muskelen ofte  gjennom dagen. Og 1000 andre gode tips. Har prøvd mye og er ikke ung og er ikke TS ingen ting funker på meg.

Tipset er gå til fastlegen.

En ting til. Finner du en Sleeve som passer greit kan det fungere ganske greit, men de er litt strevsom å ta på.

AnonymBruker
Skrevet

Krem og sleeve type Fatboy cocksleeve fra Perfect fit kan hjelpe. Snakk med lege om resept og bestill. Blir en grei løsning på dette. 

Anonymkode: d4a38...783

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sphynx skrev:

Hvor gammel er du? Hvor ofte onanerer du?

Jeg er 28, og cirka 2 ganger om dagen

Skrevet
På 30.6.2018 den 17.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28, og cirka 2 ganger om dagen

Har du prøvd å onanere betydelig mye mindre?

Det er liksom aldri noe fasitt svar når det kommer til sånt.

Noen må onanere oftere, noen må onanere mindre.

Det kan komme an på hvilken form du er i, hvor seksuelt erfraren og alder....

Skrevet

Fantasér om at det er en mann eller en 104 år gammel kjerring du har sex med eller noe sånt. Hun derre halvt oppråtna på rom 237 i The Shining kan kanskje være noe. Burde hjelpe litt, i hvert fall. Alle monner drar, som de sier. 

Skrevet

Kommer du like raskt på egen hånd?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sex med andre ofte? Kjæreste eller ons? Jeg tror dette også kan sitte litt i hodet. Er du nervøs, stressa, hyper(glad/tent) før du skal ha sex? Har du hatt flere runder med sex etter hverandre og komt like fort hver gang? (Samme dame, tre ganger etter hverandre i løpet av 2t f.eks).

Anonymkode: 5495c...c2c

Skrevet

Ikke gjør start og stopp teknikken før du har vært i kontakt med lege. Jeg har underlivs problemer, ikke fordi jeg holdt på med start og stopp teknikken, men ble spurt tidlig av legen da jeg fikk problemer om jeg gjorde det. Da smertene jeg opplever etter utløsning ofte skapes hos menn som sliter med for tidlig utløsning og gjør det på egenhånd. Selvsagt, om du har sex og kjenner at du skal til å komme vil det ikke være skadelig om du en gang iblant ber henne stoppe og forsetter å leke med henne tils det har fått roet seg ned til deg. Men gjør du det for mye kan du faktisk ende opp med å oppleve store smerter i både penis og pungen. 

Har du noe trang forhud eller har du et veldig sensitivt penis hode hvor det faktisk føles ubehagelig å røre penishode fordi nervene er så intense? Jeg kunne faktisk ikke vaske penisen min i starten av tennårene fordi hode var så sensitivt at det gjorde vondt å røre det og såpe svei no helt for jævlig. Så fikk jeg en krem som senket sensitiviteten, og skal i teorien funke bare på penis hode slik at du kan smøre det på og ha sex uten at det senker sensitiviteten hennes, har bare aldri fått prøvd det siden jeg ikke har hatt sex. Men du har jo tydelig ikke hatt det problemet, så enten kan du smøre det på selv før dere har startet forspillet, eller spørre henne om hun vil gjøre det for deg, du behøver ikke å smøre inn hele hodet en gang, vi er mest sensitive på den ring kanten nede på penis hode og bak strengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...