Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe man selv kan gjøre med det? Prøver å bli gravid. Pleier å ha sykluser på 29-33 dager. Hadde en SA for 3 mnd siden og siden da var sykluser 36, 34 og 35 dager. 

Lurer på om eggene kan være av dårligere kvalitet hvis follikelfasen er så lang? 

Noe vits i å kontakte lege?

Har født tidligere, spiren satt i pp17.

EL kommer som vanlig, 13 dager før IKM.

Anonymkode: 5fe6c...c82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Jeg har alltid hatt syklus på 37 dager og har blitt gravid på pp1, pp4 og pp3 (to av de ble sa). Virket ikke som om de lange syklusene mine gjorde noe fra eller til....

Anonymkode: d329f...e3d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Jeg har alltid hatt syklus på 37 dager og har blitt gravid på pp1, pp4 og pp3 (to av de ble sa). Virket ikke som om de lange syklusene mine gjorde noe fra eller til....

Anonymkode: d329f...e3d

TS her. De gangene jeg ble gravid, så var det også på cd 17 (SA), cd 20 (frisk jente) og cd 19 (SA), så mest sannsynlig påvirker ikke dette eggkvaliteten.

Lurer på om det går an å forkorte syklusene igjen?

Anonymkode: 5fe6c...c82

AnonymBruker
Skrevet

Kan være det må stabiliserer seg etter SA bare. Ville ikke stresset med det, det er ikke så lange sykluser du har i forhold til at det skulle være noe problem å bli gravid igjen. 

Anonymkode: 9dd23...9c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid med syklus på 28-35 dager. Fikk lenger/varierende syklus etter at jeg fikk det første barnet og fortsatt ammet.

Anonymkode: 1f2d7...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...