Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

Jeg har tarot kort og vil gjerne øve meg.

Du trenger bare svare her, trenger ikke navn men om du gir meg litt info så er det lettere å fokusere på deg. 

obs; svarer du på kødd får du også svar fra meg.

Anonymkode: 992ef...84c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dame 45.gift,hvordan blir året,blir mannens helse bedre..

Anonymkode: ac920...de1

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir det neste halve året? Spesielt innen jobb og økonomi. Dame, 41, lykkelig singel :) 

Anonymkode: f3819...e4d

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame 45.gift,hvordan blir året,blir mannens helse bedre..

Anonymkode: ac920...de1

Hei,

Jeg tror jeg la kort på deg før, angående året ditt, i en annen tråd.?

Angpende mannen din, så pleier jeg ikke lese noen indirekte, altså må han spør meg selv. Men når jeg legger kort på han så er det som jeg forsvinner litt i hodet. Er det noe problemer med at han glemmer?  I ånden er han en sterk mann som tenker klart. Men jeg greier ikke tenke klart, som om han er tåkete i hodet.

Jeg tror han trenger å fokusere på enkle ting i livet nå, og finne glede i det. Han skal roe ned og slappe av og hygge seg, og ikke kreve like mye av seg selv som han gjorde når han var ung. ( har en mann selv som er straks 40 og står på som om han er 20... )

Slutt med skadelige dårlige vaner. Dette kan ha med mat å gjøre feks, eller andre vaner dere har som er skadelige. Hvordan lager man sunn mat? Hvordan er man sunn? Hva slags foradringer kan man gjøre for at kroppen skal få det best mulig? 

Jo, man kan slutte med brus,kaffe,røyk,sukker, usunt fett,alkohol osv.....

Jo, man kan begynne å gå tur ute, ta inn det vakre i naturen rundt oss. Drikke vann, spise mat som har masse vitaminer. Velg nøye. Gjør research på dette. Dere kan gjøre forandringer som gjør at kroppen får det bedre. ( Jeg vet IKKE hva slag ssykdom han har nå snakk med legen om en slik forandring.)

Men jeg skal se på det også,

Jeg har lagt " skatten inne i meg" legget som ser slik ut;

• How do other people perceive me?

Queen pentacles reversed

Dette er en dame som ser ut til å være opptatt av penger og verdier, og virker "moody" og nedstemt, mistroisk.

• What is my shining self?

Stjernen.

Dette er noen som har troen på seg selv og andre, og er optimistisk og lever i øyeblikket.

• What is my inner most passion?

Justice ( reversed ) Du brenner for å forandre urettferdighet i verden

• What is hidden within me that is waiting to be discovered?

two cups; 

balanse og harmoni i dine forhold med andre. Gode forhold med andre. Dette kan du oppnå om du vil. Men du må jobbe med deg selv, spesielt om du er nærmere mynte dronningen i revers. 

AnonymBruker
Skrevet

Så snill du er som vil spå oss jeg og mannen sliter for tiden.Lurer på hvordan det vil gå med oss fremover.Er også spent på om jeg vil få forfremmelsen jeg ønsker meg på jobb.

Tusen takk!!

Dame 44 år

Anonymkode: 5396a...4e1

AnonymBruker
Skrevet

Generelt innen kjærlighet, bolig, venner og helse. Vera, 49.

Anonymkode: 3f5ab...942

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir min jobbfremtid, økonomi og bosted og evt kjærligheten?

Dame 49

Anonymkode: 56860...21a

AnonymBruker
Skrevet

Generelt kjærlighet. Og jobb hvis du tar to. :) 

J'71

Anonymkode: 121fd...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Så snilt av deg! Kvinne her, lurer på hvordan resten av 2018 blir. Har et ønske om at noe skal skje, skjer det? Og hvordan blir det med helsen min?

Anonymkode: e17be...c53

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 31, gift med flott mann. Vi har samme yrke og tjener relativt godt og bor nokså billig. Vi står begge infor en ca 20 % lønnsøkning om ca et år. Jeg ønsker å selge leilighet og flytte til storby, som blir dyrere. Mannen min ønsker ikke nødvendigvis dette, men heller bo der vi bor og gå ned i arbeidstid. Jeg skal få ny jobb nå og er skikkelig sliten og lei etter forrige. Jeg er generelt usikker på det nærmeste året. 

Anonymkode: 8941f...baf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort store endringer, som som snart slår ut. Har tre barn, kjæreste (ikke far til barna)  skal flytte, og sliter med jobb og egentlig alt. Ser du noe? 

Anonymkode: fe71c...c70

Skrevet

Dame 39. Er i en tid med store forandringer. Hvordan blir det med salget og livet etter det?

AnonymBruker
Skrevet

Jente 22 (snart 23). Navnet mitt begynner på T. Venter barn. Kan du si litt om meg og hvordan ting ser ut fremover?:)

Anonymkode: 94f84...473

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 38 år, to barn, singelforelder.

lurer på hvordan kjærlighetslivet 2018 vil se ut

Anonymkode: c2f8b...5d2

Skrevet

Jeg har to ønsker akkurat nå, vil noen av dem gå i oppfyllelse? Hvis ja, begge eller ett av dem (isåfall hvilket)? Hvis nei, hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Så snilt sv deg 💖 Jeg lurer på om ev. positive ting som vil skje/endre seg fremover. (Kvinne 35) 

Anonymkode: 3ee88...aff

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir det neste halve året? Spesielt innen jobb og økonomi. Dame, 41, lykkelig singel :) 

Anonymkode: f3819...e4d

Hei :)

Det virker som du er inne i en periode hvor du trår litt som du vil. Ut på reise, nesten. "the fool" kortet preger dette halvåret som kommer.

Nå i juli er det en bestemt dame som tenker raskt. queen swords. (dronning sverd)  Selvstendig i handling og tanke.

Og så er det knekt staver som kommer inn i august. Usikker på hva dette handler om, men det er en kreativ mann som kommer inn på banen og påvirker deg, enten venn eller partner. Er er det energi, driv, fremover, impulsivitet. Vet ikke om det er deg og energien du skal legge inn i arbeidet ditt etter ferien. 

September er dronning beger. (queen cups) en følsom dame som er emosjonellt trygg og kan få god kobling med andre sosialt sett. Kansje disse verdiene vil gagne deg på jobb.

Oktober med konge sverd. Dette er en mann som tenker klart, er intellektuell, har autoritet og trekker frem sannheten. 

november med five pentalces (fem mynter) Det kan vise seg at du føler du har lite penger her. Kansje du skal stå på litt nå og sette av penger til jul? Ihvertfall om du planlegger store innkjøp. Det går an å starte med julegaver allerede på høsten. 

desember med six swords (seks sverd); Virker som du har litt "blues" her. Det er jo mange som synes jula er litt tung..har det noe med forandringer å gjøre? ensomhet? Jeg vet ikke. Når jeg trekker et kort som råd, så får jeg three pentacles ( tre mynter) som kan bety å jobbe i team. Man samarbeider og kommuniserer på det aller beste viset og får et godt resultat.

Økonomisk sett; skal du skifte jobb, eller har du gjort dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble spådama borte?

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld. Var visst bare jeg som ble utålmodig her. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble spådama borte?

Jeg har et barn her som krever min tid, også tar det tid å tyde kortene. Jeg må få ta tiden jeg trenger. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...