AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Min samboer og jeg har snakket om at jeg nå vil kaste p-pillene og at vi skal prøve å få barn. Jeg synes dette er sykt skremmende, men vil så gjerne prøve. Jeg lurer på hva som skjer når jeg plutselig slutter å gå på de? Har gått på de siden jeg var 13 år, er nå 25. Hvordan kan man ha oversikt over mensturasjonen for eksempel? Regner med det kan gå litt tid før man blir gravid. Kan man slutte selv om man er midt i brettet? Takk for alle svar... Anonymkode: 8b579...2e0
Tyah Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Jeg sluttet midt i ett brett selv. Det går fint. Det som skjer da er at du vil få en bortfallsblødning som varer ca. en ukes tid. Så vil du få menstruasjon igjen når du har hatt eggløsning (ca. 10-17 dager etter). Når du får menstruasjonen igjen kommer an på. Min første syklus var på 35 dager. Gjennomsnittlig syklus er vell 28 dager. Din kan være kortere eller lengre. Det kan ta en stund før kroppen kommer i gang igjen etter p-pille slutt. Anbefaler deg appen Flo for å få oversikt over menstruasjon og eggløsning, selv om den ikke nødvendigvis stemmer helt i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå