Gå til innhold

Dama ser på andre jenter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger råd kjenner jeg. Er sammen med ei utrulig god dame som jeg elsker veldig. Det jeg har lagt merke til så lenge jeg har vært sammen med henne er at hun bare kommenterer hvor fine jenter er, flotte kropper osv andre jenter har. Kommentarene gjelder også damer hun ikke ser foran seg, altså musikere, skuespillere osv. Føler også det er spesielt at det alltid er hun som tar opp sånt. Aldri hørt henne si noe sånt om andre menn i det hele. Det skal sies at jeg aldri kommenterer hvordan andre damer ser ut osv til henne, for føler det kan være litt respektløst.

Hvor bekymret trenger jeg være? For føler noe er merkelig her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Friluft skrev:

Trenger råd kjenner jeg. Er sammen med ei utrulig god dame som jeg elsker veldig. Det jeg har lagt merke til så lenge jeg har vært sammen med henne er at hun bare kommenterer hvor fine jenter er, flotte kropper osv andre jenter har. Kommentarene gjelder også damer hun ikke ser foran seg, altså musikere, skuespillere osv. Føler også det er spesielt at det alltid er hun som tar opp sånt. Aldri hørt henne si noe sånt om andre menn i det hele. Det skal sies at jeg aldri kommenterer hvordan andre damer ser ut osv til henne, for føler det kan være litt respektløst.

Må sies så ingen misforstår, at jeg er mann 😄

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, noen damer gjør dette for å sammenligne seg med andre, spesielt de med dårlig selvbildet gjør dette.

Anonymkode: 75314...540

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt, noen damer gjør dette for å sammenligne seg med andre, spesielt de med dårlig selvbildet gjør dette.

Anonymkode: 75314...540

Hu har ikke dårlig selvbilde. Og hun sier hun også tenker at andre menn er pene osv, men det er kunn kvinner som blir kommentert og hun vet ikke hvorfor sier hun.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør også det, og jeg er hetero. Går an å synes at damer er fine uten å ha lyst på de. Nå kan man aldri vite da, så hvorfor ikke bare spørre henne på en fin måte? 

Anonymkode: 50e7b...8e4

• Liker 3
Skrevet

Har spurt henne om det, og eneste svar jeg får er at hun ikke vet hvorfor. At når hun tenker sånne tanker så sier de bare spontant ut.

Gjest BearMama
Skrevet

Jeg kan se å jenter og kvinner på gaten og legger merker til fine trekk, bra kropp etc. Er spesielt interessert i ansiktet. Mulig fordi jeg elsker å ta bilder så jeg ser detaljer og trekk som kanskje ikke andre tenker over, men som jeg ser for meg i forskjellige bildesettinger.

Skrevet
1 minutt siden, BearMama skrev:

Jeg kan se å jenter og kvinner på gaten og legger merker til fine trekk, bra kropp etc. Er spesielt interessert i ansiktet. Mulig fordi jeg elsker å ta bilder så jeg ser detaljer og trekk som kanskje ikke andre tenker over, men som jeg ser for meg i forskjellige bildesettinger.

Ja skjønner at man kan se på andre, det jeg finner spesielt er at det kunn er damer hun kommenterer og uten og vite hvorfor.

AnonymBruker
Skrevet

1. Usikkerhet. Sammenligner seg selv.

2. Hinter for å høre hva du sier om personen. Får evt bekreftelse på om man selv er like pen/penere. Og også om du ser på andre damer.

3. Liker å hvile øynene på noe pent. Kvinner syns også andre kvinner er pene.

4. Har lyst til å prøve og være sammen med en kvinne sexuelt. 

Hvorfor ikke spørre henne. Evt høre om han kunne tenke seg trekant, eller at hun får en het kveld med en dame alene, om du føler at det kan være greit? Hun trenger ikke å være lesbisk fordet. Kanskje er hun nyoppdaget bisexuell/bifil, kanskje har hun bare lyst til å prøve hvordan det er.

Anonymkode: 7d3ac...6c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør også det. Jeg er hetero. 

Er fornøyd med meg selv. Men synes det er så mange vakre mennesker der ute (både menn og kvinner). 

Og grunnen til at jeg sier det til mannen er fordi jeg ikke tenker meg om siden det ligger jo ingenting bak uttalelsene mine. Grunnen til jeg ikke snakker slik om andre menn er fordi jeg skåner mannen min. Da kan det jo fort misforstås. 

Anonymkode: a7ebc...8d4

• Liker 3
Skrevet

Gjør som meg: Sjekk opp jenter i lag med kjæresten din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør dette. Jeg er skeiv. :)

Anonymkode: f7b5c...cd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er jo sikkert av hensyn til deg da din nissegutt, at hun ikke kommenterer hvor kjekke mennene er osv da. Behøver ikke å være lesbe for det. Men du vet jo aldri, kanskje du har gjort henne lesbisk?

Anonymkode: 57b67...22f

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Friluft skrev:

Jeg kan også si slikt, det er ikke pga jeg er tiltrukket av damer/jenter på en seksuell måte. Men mer fordi jeg har et utrolig dårlig selvbilde, jeg blir opphengt i andre kvinner sin kropp og sammenligner meg selv med dem. Kanskje kjæresten din trenger at du kommenterer utseendet hennes og kroppen hennes oftere, høres ut som at hun "hinter" litt om at hun ikke er fornøyd med seg selv.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Rosatoast skrev:

Jeg kan også si slikt, det er ikke pga jeg er tiltrukket av damer/jenter på en seksuell måte. Men mer fordi jeg har et utrolig dårlig selvbilde, jeg blir opphengt i andre kvinner sin kropp og sammenligner meg selv med dem. Kanskje kjæresten din trenger at du kommenterer utseendet hennes og kroppen hennes oftere, høres ut som at hun "hinter" litt om at hun ikke er fornøyd med seg selv.

Kommenterer ofte hvor fornøyd jeg er med henne og kroppen hennes, hva jeg liker med kroppen

Skrevet
38 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Gjør som meg: Sjekk opp jenter i lag med kjæresten din.

Haha, holder med kjæresten min ;)

Skrevet
25 minutter siden, Friluft skrev:

Kommenterer ofte hvor fornøyd jeg er med henne og kroppen hennes, hva jeg liker med kroppen

Har du spurt hun om hvorfor hun kommenterer det, da? 

Gjest studentmammaen
Skrevet

Dette har ingenting og si.. Ofte menn og kommenterer andre menn. Man ser ting man liker og som man tenker man skulle ønske man hadde hatt. Verre om hun snakket om menn vel ...

Gjest Alterego666
Skrevet

Hva skal du eventuelt bekymre deg for? Vær glad for at hun er åpen og deler hva hun tenker. Høres ut som et ikke-problem. Er det egentlig din usikkerhet dette gjelder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...