Gå til innhold

Når han velger andre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe som skjer i hodet mitt hele tiden og er grunnen til at jeg avviser menn som er intr i meg og som jeg er intr i tilbake.

jeg har aldri følt noe særlig mestring, var den dårlige på skolen, og genrelet "der nede". Hun som sikkert aldri får en god utdannelse, god jobb eller familie. Så forelsker jeg meg igjen, det skjer veldig sjelden, men når det skjer så sitter det lenge. 

Han er interessert, men jeg klarer ikke og tro at han vil noe seriøst, han ser meg sikkert bare som potensiell sex- venninne. Jeg er ikke særlig kunnskapsrik, har dårlig hukommelse og har er tilbaketrukket. Jeg tror han bare tok kontakt fordi han så at jeg var ei han kunne "leke med". Følelsene for han har plaget meg så lenge at sendte pm med en "klarsynt " her inne, og hun sa faktisk at han så etter noe som var vanskeligere å kapre. Noen mer i telligent, noen med karriere og sterk personlighet. Meg så han tydelgvis som enkel... 

og det er dette jeg føler sljer hele tiden 😕 jeg får følelser for mennene, men er redd de bare ditcher meg den dagen de finner hun med flott utseende, god karriere og utstråling. Så sitter jeg igjen som hun enklte som neste bare kan ta over... 

Anonymkode: 4cb24...4b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opp med selvtilliten,go for it.💜

Anonymkode: 3a8ab...1cb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...