AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Har nå nettopp kjøpt meg en splitter ny Womanizer pro 40, hørt så mye bra om den og hvilke himmelske orgasmer den gir, til og med for en som sliter med nettopp det. Prøvde den, men føler meg litt skuffet da den ikke levde opp til forventningene jeg hadde bygget opp, som var himmelsk orgasme. Jeg strevde med å få den riktig plassert slik at det ikke skulle bli ubehagelig, og det tok litt tid da jeg er veldig følsom på klitoris. Kan det bare være at jeg ikke fikk det helt riktig til første gang? Synd hvis jeg har betalt rundt 1000kr for noe jeg ikke var fornøyd med. Det var en kort periode i akten hvor jeg nøt deg og tisset litt på meg, men så ble det så brått ubehagelig at jeg måtte ta den bort, så kanskje jeg ikke holdt den riktig på plass.. Hmm 🤔🤔 - J27 Anonymkode: e5dec...c4f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Kondomeriet har orgasme garanti, så kjøpte du den der så er ikke pengene bortkastet, da kan du prøve noe annet istedet Anonymkode: 1878e...b4e
Gjest Fleiben Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Tror du bare må fortsette og prøve deg litt frem, jeg! 😊 Øvelse gjør mester 😎
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kondomeriet har orgasme garanti, så kjøpte du den der så er ikke pengene bortkastet, da kan du prøve noe annet istedet Anonymkode: 1878e...b4e Nei, kjøpte den på Nytelse.no for den var på tilbud der 😛 Anonymkode: e5dec...c4f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 8 timer siden, Fleiben skrev: Tror du bare må fortsette og prøve deg litt frem, jeg! 😊 Øvelse gjør mester 😎 Ja, får nok prøve litt til... Men er ikke lett å treffe klitoris helt når man ikke ser noe nedentil... Anonymkode: e5dec...c4f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Jeg likte den ikke i begynnelsen og ble veldig skuffet. Jeg byttet til det munnstykket som var størst også prøvde jeg igjen. Det var først en sånn stikkende følelse i klitoris og det var vondt, men så trykket jeg på pluss for å få ett hakk høyere intensitet og da ble det godt.Veldig godt. Kan hende den ikke er noe for deg, men prøv å variere intensiteten. Anonymkode: eb54d...c90
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Jeg prøvde den flere ganger, klarte så vidt å få et par orgasmer men ikke noe lettere eller bedre enn med vanlige vibratorer. I tillegg fikk jeg gnagsår (ja faktisk) på klitoris siste gangen jeg prøvde. Etter det gadd jeg ikke mer. Det var en annen følelse enn vibrator men jeg likte helt den kalde, tørre følelsen av sugeeffekten den gav. For meg var ikke Womanizer noen høydare i det hele tatt. Får raskere og bedre orgasmer av vibratorer. Det finnes ingen leketøy som passer for alle, selv ikke Womanizer. Anonymkode: 37f07...f39
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde den flere ganger, klarte så vidt å få et par orgasmer men ikke noe lettere eller bedre enn med vanlige vibratorer. I tillegg fikk jeg gnagsår (ja faktisk) på klitoris siste gangen jeg prøvde. Etter det gadd jeg ikke mer. Det var en annen følelse enn vibrator men jeg likte ikke helt den kalde, tørre følelsen av sugeeffekten den gav. For meg var ikke Womanizer noen høydare i det hele tatt. Får raskere og bedre orgasmer av vibratorer. Det finnes ingen leketøy som passer for alle, selv ikke Womanizer. Anonymkode: 37f07...f39 Viktig ord falt ut der. Anonymkode: 37f07...f39
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde den flere ganger, klarte så vidt å få et par orgasmer men ikke noe lettere eller bedre enn med vanlige vibratorer. I tillegg fikk jeg gnagsår (ja faktisk) på klitoris siste gangen jeg prøvde. Etter det gadd jeg ikke mer. Det var en annen følelse enn vibrator men jeg likte helt den kalde, tørre følelsen av sugeeffekten den gav. For meg var ikke Womanizer noen høydare i det hele tatt. Får raskere og bedre orgasmer av vibratorer. Det finnes ingen leketøy som passer for alle, selv ikke Womanizer. Anonymkode: 37f07...f39 Hva med å varme den opp og bruke litt glidemiddel? Anonymkode: eb54d...c90
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #10 Skrevet 30. juni 2018 Jeg hadde en Womanizer og byttet til en annen, og med den tok det laang tid før jeg ble vant til den og fikk noe nytelse i det hele tatt, nå blir den aldri byttet ut! Bytt den silikon tingen og bruk glidemiddel Anonymkode: 33c96...aa0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #11 Skrevet 30. juni 2018 Det kan også hjelpe å ikke ta den rett på klitorisen, men ha den på huden over klitorisen til å begynne med. Som andre også sier, kan munnstykket du har på også ha noe å si. Anonymkode: 0a7a0...804
Erogentkatastrofe Skrevet 1. juli 2018 #12 Skrevet 1. juli 2018 Jeg fikk det heller ikke helt til i starten når jeg kjøpe meg womanizer pro40, mrn så prøvde jeg med glidemiddel - og da ble det en helt annen sak. Anbefaler vannbasert til siden det er mer rennende Har også prøvd orgasmekrem istedet for vanlig glidemiddel - og da falt den iallfall i smak! ON orgasmedråper heter den, kjøpt på erotikk1 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå