AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Hva syns dere om kvinner med buzz cut / shavet hår? Anonymkode: dc8ab...674
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Elsker kvinnen hårløs;) elsker å slikke når dama er stavet..hater hår på musa Anonymkode: 895b7...028
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Mener på hodet, referer ikke til en buzz cut nedentil, da hadde jeg skrevet det annerledes TS Anonymkode: dc8ab...674 4
Zoey Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Herrefred for mareritt jeg kommer til å få i natt. Leste hovedinnlegget, så for meg GI Jane. Demi More, totally badass. Hun tar pull ups og... Så leser jeg svaret. Og ser for meg en grabukk slikke henne over venstre øret, med et salig glis om kjeften. NOK KG FOR I KVELD. 5
Rumle Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 3 minutter siden, Zoey skrev: Herrefred for mareritt jeg kommer til å få i natt. Leste hovedinnlegget, så for meg GI Jane. Demi More, totally badass. Hun tar pull ups og... Så leser jeg svaret. Og ser for meg en grabukk slikke henne over venstre øret, med et salig glis om kjeften. NOK KG FOR I KVELD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå