AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Jeg ønsker å bli spådd innenfor kjærlighetslivet mitt... jeg har vært singel i 1,5 år og det er 1 år siden jeg holdt på med noen sist, men mistet følelsene. Jeg klarer ikke falle for noen og klarer ikke få interesse for noen. Jeg er ikke over eksen min som det ble slutt med for 1,5 år siden og "ser" ingen andre enn han, men han har ny dame. Jeg ønsker veldig å bli forelska igjen og finne den rette, men det ser ikke ut som at det kommer til å skje.... det gjør vondt å være så ensom på kjærlighets fronten. Er det noen som kan se eller spå meg innenfor hva som kommer til å skje, når møter jeg en ny, og blir jeg skikkelig forelska noen gang igjen? Eller kommer jeg og eksen til å finne tilbake til hverandre ? Setter kjempe stor pris på om det er noen som ville gitt meg svar på dette så jeg kan slå meg til ro uanett hva svaret er. Ønsker kun seriøse svar. Anonymkode: df18c...53d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Du trenger tid alene nå for å komme over han. Fokuser på det positive i livet ditt nå,ny kjærlighet /uansett hvem det blir kommer etterhvert.. Ikke stress Anonymkode: ac394...c5d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du trenger tid alene nå for å komme over han. Fokuser på det positive i livet ditt nå,ny kjærlighet /uansett hvem det blir kommer etterhvert.. Ikke stress Anonymkode: ac394...c5d Føler ikke jeg trenger mer tid, er bare tungt og vondt. Jeg tror ikke jeg kommer meg over han før jeg finner en ny. Anonymkode: df18c...53d
Gjest O.G. Skrevet 29. juni 2018 #4 Skrevet 29. juni 2018 Du kommer til å treffe en høy, mørk og mystisk mann om ca 6 uker. Han vil forandre ditt liv til det bedre.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #5 Skrevet 29. juni 2018 18 minutter siden, O.G. skrev: Du kommer til å treffe en høy, mørk og mystisk mann om ca 6 uker. Han vil forandre ditt liv til det bedre. Hmm, blir spennende å se kan du se om det blir et forhold ut av dette ? Blir jeg forelska på samme måte som i eksen ? Anonymkode: df18c...53d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Hold deg singel. Minst 6 mnd fremover. Du bør fokusere på hva som foregår inni deg. Du burde og fokusere på å legge ut på en bestemt reise. Backpack, men ikke så langt unna. Det finnes steder i Frankrike og Spania som kan hjelpe deg til å belyse problemet ditt. Fjell, knauser og berg. Pilegrimstur i ensomhet. Anonymkode: 26467...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå