AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Hva gir man isåfall? Noe til hele bhg? Noe til pedlederne også? Trwnger hjelp her;) Jeg kommer sikkert til å gråte side dagen også, Huff:( Er det normalt? Anonymkode: 9dfc3...e46
Jadzia Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Hos oss har noen av ungene gitt til de ansatte på avdelingen. Det kommer jeg til å gjøre neste år når vår er ferdig og. Her har de fått både lysholdere og ulike ting som kan drikkes og spises 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Jeg jobber som pedleder i bhg. Jeg har fått sjokolade, vin, kort, bøker, mummikopper, skåler. Det er veldig hyggelig å få en oppmerksomhet når barna slutter, men ikke ta i for hardt. Det er litt flaut å få gaver til flere hundre kroner fra foreldre. Litt sjokolade og et hyggelig kort holder lenge synes jeg. Og ikke stress med grininga. Det er helt vanlig, og jeg gråter ofte en skvett selv når barna skal over til skolen. 😉 Anonymkode: 8fa30...24b 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Vi ga fargeleggingsbøker og bøker med enkle oppgaver som prikk-til-prikk og fargelegging etter antall prikker og sånt til barnehagen. Sånne med Disney-tema, Marvel og andre figurer som ungene synes er kult. Da ble det til barnehagen som helhet. Ellers går det an å gi en kosekurv til pauserommet med twist, te, kaffe, snacks som de voksne kan kose seg med. Og som vi gråt... Jeg gråt, vesla gråt, pedleder gråt, styrer gråt. Det er fryktelig vemodig å avslutte barnehagetiden. De menneskene som har tatt godt vare på det kjæreste vi har, skal ikke være en del av livet vårt lengre. Ungene skal over i noe nytt og ukjent. De er ikke smårollinger lengre. Det er vemodig, det. Anonymkode: bea0c...487 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Vi gav kort som barnet laget til de på avdelingen og to andre i barnehagen som hun stod nær. Barnet tegnet og gjorde seg flid og jeg skreiv en personlig hilsen og takk. Vi gir gave til jul, syntes det holder. Anonymkode: fd7a0...f12 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Alle på avdelingen fikk melon og is. Ispinner til barna og iskake til de voksne Anonymkode: afa9e...5b6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Vi gav kort, med bilder av barnet på den ene siden med en hyggelig hilsen som jeg skrev, og på baksiden tegnet barnet og så skrev jeg ned hva barnet hadde sagt hen hadde likt med den enkelte. Så forsiden ble helt lik til alle, men baksiden med tegning og hva barnet hadde sagt ble da forskjellig, og gjorde kortene littt mer personlig. Liten bhg så vi kjente alle voksen så alle fikk. Mange satt pris på minnet og noen ble rørt. Jeg trodde jeg skulle gråte masse, men det gjorde jeg ikke allikevel. Men jeg husker året før, da var det en mamma som skikkelig storgråt når hun skulle overrekke noen blomster til den ene ansatte, som takk for alle fine år. Det er helt vanlig og gråte. Anonymkode: 9b6ba...459
absinthia Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Hos oss er det ikke tradisjon for det, men det dukker innimellom opp en fin bukett eller en kurv med noe godt. I år slo jeg meg løs og kjøpte ny mobil til pedleder på mitt barns avdeling som takk for året... .....men nå faller det seg sånn at denne gangen var det jeg som var pedleder på avd til mitt eget barn 😋 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå