Gjest Lille Solstråle Skrevet 4. mars 2005 #1 Del Skrevet 4. mars 2005 Skulle gjerne hatt et kappelaken til sengen min, som er 120 cm bred.. De fleste kappelakener har en standardstørrelse på 150, derfor lurer jeg på om det finnes for midre senger? Helst i hvitt/lyserosa... Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2005 #2 Del Skrevet 4. mars 2005 Jysk Princess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #3 Del Skrevet 4. mars 2005 ellos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #4 Del Skrevet 4. mars 2005 Fru Lyng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. mars 2005 #5 Del Skrevet 5. mars 2005 Sparkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 6. mars 2005 #6 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg leste kakkerlakker..... Men kid? Ikea har slike str. som ikke er vanlige, men 120 er vel ganske normal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 7. mars 2005 #7 Del Skrevet 7. mars 2005 jeg kjøpte på kid, men for et mas å ha det på senga... holder meg til stretch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 7. mars 2005 #8 Del Skrevet 7. mars 2005 Vi har kjøpt på Princess, men så er det eneste stedet jeg har sett at de har til vår sengestørrelse 180x210. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå