Gå til innhold

Han blir irritert på meg, likevel vil han ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en del kontakt med en gutt som blir irritert på meg. Meste av vår kommunikasjon foregår på chatten. Det har skapt misforståelser og mistolkninger - samtidig så har vi krangla litt. Jeg legger merke til at han blir irritert over våre samtaler, og han ender ofte med å skrive: "jeg orker ikke mer", eller "skjønner ikke hvorfor jeg gidder" å snakke mer. Men allikevel vil han møtes for å pule. Jeg synes det er rart at han ønsker å treffes når vi stadig vekk småkrangler på chatten. 

Sist jeg møtte ham, var stemningen dårlig og jeg hadde virkelig ikke lyst til å ha sex med ham. Han virka i dårlig humør, hadde en sur stemmetone uansett hva samtalen vår handlet om. Det var ihvertfall det inntrykket jeg fikk fra ham.

Etter at jeg hadde gått, sendte han meg melding om at vi ikke burde møtes mer. Jeg var enig i det, for tidligere var jeg veldig vinglete pga at jeg var usikker om om jeg skulle møte ham eller la det være. Det at han sendte meg denne meldingen, fikk meg til å tenke at jeg tok det riktige valget, og glad vi var enige.

Vi kommer rett og slett ikke godt overens. Men det som forundrer meg er at han dagen etter sender meg melding om å møtes igjen. Han sier at dette får bli den siste gangen.

Så det jeg lurer på er hvorfor han vil fortsette å pule meg når vi ikke kommer godt overens. For min del, så må jeg ihvertfall ha god kjemi og en god stemning for at jeg skal ha lyst på gutten. 

Er det ikke sånn for dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Ikke fokuser på hvorfor han gjør dette, du kan ikke endre den drittsekkoppførselen hans uansett. 

Det du derimot kan - og bør, er å sette deg selv i respekt ved å avslutte kontakten med han en gang for alle. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

For meg er god kjemi og stemning viktig, men han gutten der virker litt vel ustabil. Det er bare å kutte han ut sånn at du slipper unødvendig mye drama. Ha litt respekt for deg selv. 

Endret av Doge
  • Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, meeeg9 skrev:

Så det jeg lurer på er hvorfor han vil fortsette å pule meg når vi ikke kommer godt overens. For min del, så må jeg ihvertfall ha god kjemi og en god stemning for at jeg skal ha lyst på gutten. 

Er det ikke sånn for dere også?

Kom deg vekk fra vedkommende øyeblikkelig er mitt råd, ikke gjør dette mot deg selv! Glem debatt med andre angående dette, kom deg vekk, og avslutt alt som heter kontakte med vedkommende! Selvfølgelig må man ha en god kjemi, og elske hverandre før det du sier inntrer. Du har mest sannsynlig truffet på en psykopat, og da er ikke noe normalt. Igjen kom deg vekk fra vedkommende så raskt som overhodet mulig, uten at du provoserer eller konfronterer vedkommende. Bare kom deg vekk er mitt råd til deg.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere! Jeg har ikke tenkt å møte ham igjen, selv om jeg iblant skulle ønske at relasjonen fortsatte slik det var i starten - da vi faktisk greide å ha en god samtale og ha det gøy. 

Jeg føler, bokstavelig talt, at for hver gang vi har en samtale sammen (nå), så blir relasjonen vår verre og verre. Misforstå meg rett, jeg anklager ikke ham for å være den slemme her, eller den ustabile. Jeg synes heller ikke at han oppfører seg som en dritt mot meg - for han er verken spydig mot meg eller super-egoistisk i senga (slik andre gutter har vært). Jeg ser heller ikke på ham som en psykopat (men så er ikke jeg allverdens god på å analysere mennesker heller).

Uansett da, poenget med tråden var at jeg ønsket å få svar på eventuelle andre gutter som har oppført seg på denne måten, og isåfall hvorfor. 

Han har spurt meg om å møtes uttalige ganger de siste ukene. Jeg har som regel bare ikke gitt et bestemt svar. Det som forundrer meg mest, er at han sier at flere andre jenter vil møte ham. Når jeg spurte ham om hvorfor han ikke møter de, lagde han bare grimase (som at han ikke var keen på de). 

Jeg er bare veldig nysgjerrig på hva som er grunnen til at han ønsker å fortsette å møtes når relasjonen vår er ødelagt. Ikke er han en desperat gutt heller som ikke får tilbud om sex, hvis han skulle hatt lyst. Han er faktisk en veldig kjekk gutt. Men hvorfor ha sex med akkurat meg? Jeg spurte ham om det i chatten, veldig direkte. Han ville ikke svare meg på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det du bør lure på er hvorfor _du_ vil treffe ham. Han behandler deg jo dårlig! Lytt til magefølelsen din og ikke ta kontakt med ham igjen.

Anonymkode: b956d...064

• Liker 3
Skrevet

Han liker deg ikke, men vil gjerne pule. Gi blanke i å bruke tid på ham.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er han mot andre? Er han ellers en ganske grei person? Hvis det er mistolkninger og misforståelser som skaper problemer så ville jeg opprettet en veldig åpen dialog med personen - om dette er en person du har lyst å ha med deg videre i livet. Blir du også irritert på han? Eller er det veldig ensidig?

Han syns vel du er god i senga, derfor kommer han alltid tilbake. 

Anonymkode: 3aef1...1df

Skrevet

Du burde lese innlegget ditt,TS. Svaret er vel ganske innlysende,eller...?

Skrevet

Det spørs litt hva du vil. Vil du knulle og ha vill vest så bør du treffe han. Ser du etter noen du kan ha en lykkelig fremtid med så er  han langt ifra rett mann. 

Skrevet

Tolker dere meg som at jeg fortsatt vurderer å møte ham igjen? Jeg skrev: 

På 29.6.2018 den 22.19, meeeg9 skrev:

Etter at jeg hadde gått, sendte han meg melding om at vi ikke burde møtes mer. Jeg var enig i det

Så skrev jeg også: 

23 timer siden, meeeg9 skrev:

Jeg har ikke tenkt å møte ham igjen,

Hvem har sagt at jeg skal møte ham igjen for å pule?

Dere kg-folka er rare. Misforstå meg rett, jeg hadde vært takknemlig for deres råd om denne gutten, HVIS jeg hadde vært usikker på om jeg ønsket å møte denne personen igjen eller ikke. Men for tredje gang: jeg spør dere om dere kjenner igjen denne oppførselen og hvorfor han er sånn? Hva er liksom bakgrunnen til at han ønsker å møte akkurat meg? (Og ja, han VIL møte meg, dette er ikke noe jeg innbiller meg bare). Eksempler kommer under...

For deres informasjon, så er dette den samme gutten som jeg skrev om i et innlegg ifjor 

Da fikk jeg masse til svar som at han ville bli kjent med meg... noe som dere i ettertid tok feil om.

Nå sier dere det stikk motsatte. (Jeg skjønner at dere ikke forstår at disse to historiene er satt sammen. Men nå gjør dere det, og denne gangen spør jeg ikke dere om hva hans hensikter er med å møte meg, men hvorfor han vil helst pule meg og ikke tinder-jentene).

Jeg stolte ikke på de svarene som jeg fikk på kg (på mitt forrige innlegg), jeg valgte heller å stole på min egen intuisjon og droppet å møte ham. Jeg avviste ham flere ganger. 

5mnd senere tok han kontakt. Sex lå i kortene, så vi hadde oss. På slutten av kvelden sa han ala: "du må gjerne si ifra hvis du vil møtes igjen. Jeg er ikke sånn som har sex med jenter og så hade". Jeg tok ikke kontakten igjen (dette skrev jeg om i et annet innlegg). 2mnd gikk, han tar kontakt igjen. Jeg avviste ham flere ganger. Han sendte meldinger som: "da dropper vi det" og "gjør som du vil" eller "jeg tror jeg har sånn 4-5 jenter som vil møte meg fra tinder". Jeg tenkte: "ok, så hvorfor møter ikke du de da, så slipper du å prøve så hardt å få meg til sengs" (er hva jeg tenkte). Når vi møttes igjen, fortalte han at han hadde hatt sex i mellomtiden. Så hvorfor fortsetter ikke han å ha sex med de? 

1) når det går så lang tid mellom hver gang vi møtes, hvorfor gidde å ta kontakt?

2) hvis det tar flere dager med masing og teksting for å endelig få meg til å si ja til å møtes, hvorfor gidde?

3) hvis han konstant blir irritert over meg, hvorfor fortsetter han å sende meg meldinger?

4) når han verken stoler på meg, synes jeg er negativ og er vanskelig å kommunisere med (hans ord), hvorfor fortsetter han å snakke med meg?

5) hvis han har valget om å møte andre jenter, hvorfor har han ikke lyst? 

Hvorfor har han lyst til å møte meg, når vi ikke er kompatible med hverandre? Dette har jeg aldri forstått...

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, meeeg9 skrev:

Tolker dere meg som at jeg fortsatt vurderer å møte ham igjen? Jeg skrev: 

Så skrev jeg også: 

Hvem har sagt at jeg skal møte ham igjen for å pule?

Dere kg-folka er rare. Misforstå meg rett, jeg hadde vært takknemlig for deres råd om denne gutten, HVIS jeg hadde vært usikker på om jeg ønsket å møte denne personen igjen eller ikke. Men for tredje gang: jeg spør dere om dere kjenner igjen denne oppførselen og hvorfor han er sånn? Hva er liksom bakgrunnen til at han ønsker å møte akkurat meg? (Og ja, han VIL møte meg, dette er ikke noe jeg innbiller meg bare). Eksempler kommer under...

For deres informasjon, så er dette den samme gutten som jeg skrev om i et innlegg ifjor 

Da fikk jeg masse til svar som at han ville bli kjent med meg... noe som dere i ettertid tok feil om.

Nå sier dere det stikk motsatte. (Jeg skjønner at dere ikke forstår at disse to historiene er satt sammen. Men nå gjør dere det, og denne gangen spør jeg ikke dere om hva hans hensikter er med å møte meg, men hvorfor han vil helst pule meg og ikke tinder-jentene).

Jeg stolte ikke på de svarene som jeg fikk på kg (på mitt forrige innlegg), jeg valgte heller å stole på min egen intuisjon og droppet å møte ham. Jeg avviste ham flere ganger. 

5mnd senere tok han kontakt. Sex lå i kortene, så vi hadde oss. På slutten av kvelden sa han ala: "du må gjerne si ifra hvis du vil møtes igjen. Jeg er ikke sånn som har sex med jenter og så hade". Jeg tok ikke kontakten igjen (dette skrev jeg om i et annet innlegg). 2mnd gikk, han tar kontakt igjen. Jeg avviste ham flere ganger. Han sendte meldinger som: "da dropper vi det" og "gjør som du vil" eller "jeg tror jeg har sånn 4-5 jenter som vil møte meg fra tinder". Jeg tenkte: "ok, så hvorfor møter ikke du de da, så slipper du å prøve så hardt å få meg til sengs" (er hva jeg tenkte). Når vi møttes igjen, fortalte han at han hadde hatt sex i mellomtiden. Så hvorfor fortsetter ikke han å ha sex med de? 

1) når det går så lang tid mellom hver gang vi møtes, hvorfor gidde å ta kontakt?

2) hvis det tar flere dager med masing og teksting for å endelig få meg til å si ja til å møtes, hvorfor gidde?

3) hvis han konstant blir irritert over meg, hvorfor fortsetter han å sende meg meldinger?

4) når han verken stoler på meg, synes jeg er negativ og er vanskelig å kommunisere med (hans ord), hvorfor fortsetter han å snakke med meg?

5) hvis han har valget om å møte andre jenter, hvorfor har han ikke lyst? 

Hvorfor har han lyst til å møte meg, når vi ikke er kompatible med hverandre? Dette har jeg aldri forstått...

Fordi han ikke har valget om å møte andre jenter... Det er noe han sier til deg, for å prøve å få deg sjalu, å vekke et eieinstinkt i deg. Hadde han hatt andre å ha sex med, hadde han heller hatt sex med de, en vanskelige deg, som er dårlig til å kommunisere osv (ifl han). 

Bare det at han føler for å poengtere ovenfor deg at 'jeg har harr sex med andre i mellomtiden altså' sier alt om at han ikke har hatt sex i mellomtiden, og ikke har en 5/6 damer å velge mellom, da hadde han jo ikke gang på gang søkt en (ifl) vrang dame...

Så tenker du sikkert nå at 'jo, men han er jo veldig kjekk, selvfølgelig kan han få seg en dame å ligge med hvis han vil' 

Nr 1: hvorfor går han gang på han tilbake til noe han selv fremstiller som Vanskelig da? 

Nr 2: hvorfor skryte ovenfor/jage så etter deg da? 

Nr 3: selv om du syns han er kjekk, betyr ikke det at alle andre syns han er det. 

Nr 4: okay, kanskje han er kjekk, men det betyr ikke at alle andre damer finner seg i den bedritne oppførselen hans, og måten han behandler damer på, ergo = null sex, da den bukkshitoppførselen der som regel ikke fungerer på damer. At han tror han er guds gave, betyr ikke at alle andre følger han blindt, og syns det samme.

Anonymkode: ba772...500

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt pussig at du har samme holdning til KG som ham. Du liker ikke svarene du får her, mener du vet best selv, men oppretter likevel tråder. Du liker ikke gutten, men greier likevel ikke å kutte tvert. 

I grunnen bør du ta en titt på ditt eget handlingsmønster. 

Det er faktisk helt uinteressant å analysere denne gutten, fordi det innebærer at du bruker tid på noe som er helt bortkastet. Hva skal du bruke svarene til? Nærer du et lite håp om at det finnes noe bra her som du kan bygge på? Hvorfor gidder du å bruke tid på dette? 

Anonymkode: 1743f...ec7

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å bruke tid på dette? 

Anonymkode: 1743f...ec7

Av nysgjerrighet og håp om å få lært meg noe som jeg tror vil være nyttig i fremtidige relasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...